Cutin Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Witam, Problem dotyczy motocykla Honda CBR 600 F3. Kiedy go pale na zimnym silniku (np. po nocy) podciagam lekko ssanie i palę moto. Silnik sie odzywa ale po dluzszym przytrzyumaniu dzwigni (ok. 5s) obroty zaczynaja spadac (czuc ze silnik sie zalewa - nierowna praca). Jeżeli przytrzymam go dluzej silnik zapewne by zgasl. Wiec odpalam go caly czas bez ssania i operuje manetka gazu wtedy silnik rowno chodzi. Filtr powietrza K&N nasączony 2 razy jak piszą w instrukcji. Gaźniki były czyszczone, pilot screw wykrecone o 2 obroty, synchronizowane. Zaworki nie puszcaja paliwa. Pompa dobija cisnienie i ustaje ( na wolnym obrocie tyka co 5 sek). Podczas jazdy wyszystko jest ok i normalnie sie zbiera. Coś jest nie tak ... tylko co ? Dziwi mnie to ,że on w ogole zapala bez ssania (ale za otwarta przepustnica) Cytuj http://cutino-cbr.blogspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 Ssanie nie domyka się albo fabryczne ustawienie składu już nie wystarczy i trzeba regulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 sam nasaczales filt ? ja kiedys w XR nasaczylem K&N, to pozniej pracowala tylko na wolnych obrotach , po daniu gazu dusila sie ... Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cutin Opublikowano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 sam nasaczales filt ? ja kiedys w XR nasaczylem K&N, to pozniej pracowala tylko na wolnych obrotach , po daniu gazu dusila sie ... To nie to bo u mnie jest odwrotnie, na wolnych zalewa a na wysokich idzie już dobrze. Może być to co kolega Shinigami podpowiada Jedno pytanie ... czy dysza przez którą zasysane jest paliwo podczas ssania ma rozmiar 45 ? (zaznaczona zielonym kółkiem). Mam też drugi komplet gaźników z tym ,że brakuje tam dysz wonych obrotów i paru innych rzeczy i tam dysze (ssania) nie mają nic wybite. Zastanawiam czy jest sens rozkrecać te, które mam i przerzucać graty do drugich. Chodzi głównie o te dysze 45 bo tym mogą się róznić - tak przypuszczam. Cytuj http://cutino-cbr.blogspot.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.