Skocz do zawartości

TTR 600 Pierwsze Enduro i pierwsza pomoc


Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tutaj nowy, lecz dużo przeglądam to forum, i naprawdę jest bardzo pomocne.
ale teraz przyszła moja kolej zadać pytanie.
Otóż od kilku dni jestem posiadaczem Yamaha TTR 600 Belgarda 2000r. i mam kilka pytań.
1. Motocykl szumi/wyje na 3 biegu jak się włączy trójkę to słychać a później jak się już szybciej jedzie i na wyższych biegach chyba nie, albo ja nie słyszę, ponieważ jest tłumik leo i trochę głośno jest.
2. Czy to normalne że miska olejowa jest również dosyć ciepła po jeździe?
3. Cieknące lagi, kupiłem zestaw od wr 400f 99-02 :
Panewki Górne i Dolne, Zimeringi(uszczelniacze) w sumie 6 uszczelek.

Myślicie że to zda egzamin?
4. Ile lać oleju do lagów? I czy 7,5W będzie dobry? Tak bardziej w terenie będę jeździł ale wszystko z głową..
5. Ile oleju wchodzi do silnika?
Pozdrawiam i z góry bardzo dziękuję za odpowiedź, najbardziej mnie martwi to wycie skrzyni L Czy to tylko moje takie wrażenie i to po prostu tak ma być? :)

Edytowane przez tomek5700
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi o cieknące lagi to ja wymieniłem uszczelnienia i jak na razie wszystko jest ok, a jeśłi chodzi o olej to radziłbym ci zajrzeć do serwisówki. tam znajdziesz wszystkie potrzebne informacje, łącznie z rodzajem oleju i jego ilością.

do silnika lej wg bagnetu. jak w aucie ;)

Edytowane przez Chris75
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki wielkie, właśnie dotarłą do mnie serwisówka tylko po niemiecku to będę musiał przepatrzeć. :) i jakby jeszcze ktoś mógł na pozostałe pytania odpowiedzieć byłbym bardzo wdzięczny, a myślisz że te uszczelniacze podejdą do TTRki bez problemu? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tego nie wiem ale jeśli poszedłeś do sklepu i powiedziałeś że chcesz do takiego i takiego modelu komplet uszczelnień to wg mnie powinno pasować.

a co do serwisówki po niemiecku... szukaleś na necie wersji angielskojęzycznej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja zamówiłem to na internecie, wyczytałem gdzieś że z wr 400f podchodzą uszczelniacze :) może dzisiaj albo jutro dotrą do mnie to rozbiorę wszystko i dam znać czy pasują. a nie nawet nie patrzyłem za wersją angielską już idę sprawdzić :)

i jeszcze bardzo bym prosił o jakąś wypowieć na temat tego 3 biegu, i ciepłej miski olejowej, czy to tak ma być czy szukać jakiejś przyczyny? :)

Edytowane przez tomek5700
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miska olejowa musi być ciepła skoro jest w niej ciepły olej o temperaturze pewnie z 90 stopni. A 3 bieg może być wyjechany i tyle, to jest najczęściej używany bieg w terenie, ale postaraj się to dokładniej zlokalizować, bo może ci szumią/wyją opony na asfalcie czy dobrze ubitym szutrze. Zobacz czy na piachu też ci wyje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie to nie są opony, ponieważ jak włączę 4 bieg to już nic nie wyje i na żadnym innym też, a jak bieg wytarty to koniecznie trzeba rozbierać i tryby wymieniać ? i jeszcze jedno pytanko, bo kupiłem ten motocykl z tłumikiem leo vince x3 to poprzedni właściciel zakładał i czy przy takim dodatku trzeba coś przestawiać w gaźniku albo coś? i czy ten motocykl powinien n 2 biegu zrywać na koło? :) dziękuję bardzo za odpowiedzi ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...