pdasiek Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Witam, ostatnio miałem problem z brakiem światła stop, no i przy rozbieraniu pół motocykla dojrzałem że jedna wtyczka jest całkowicie upalona. Z jednej strony dochodzą 3 czarne przewody z drugie 3 żółte.3 żółte prowadzą do głównej wiązki, nie mogę się dopatrzeć gdzie idą te 3 czarne. Jak rozkleiłem tą wtyczkę to 2 przewody musiałem połączyć "na farta". Aczkolwiek moto normalnie odpala. Tutaj mniej więcej jest ta wtyczka. I była ona praktycznie na wierzchu.Zauważyłem że 3 żółte przewody z głównej wiązki prowadzą to metalowej skrzyneczki (z radiatorem) umieszczonym pod zadupkiem. O ile to są te żółte przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 Prawdopodbnie ktoś podłączył bezpośrednio omijając wtyczkę alternator do regulatora. Jest to dobre rozwoązanie bo eliminuje zbędne miejsce spadku napięcia. Jeśli ładowanie jest ok to nie masz czym się martwić.Wypadałoby teraz tylko sprawdzić czy połączenia są lutowane cY fuszerka i tylko skręcone i zaizolowane bo jeśli to drugie to wróżę niebawem kłopoty z ładowaniem. Pisałem o trzech żółtych przewodach. Podłączanie czegokolwiek na czuja jest nierozsądne. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) Złączki są "głośnikowe" na przewodach i tylko tyle. Wszystko to było w przetopionej "wtyczce" którą jak ruszyłem to się rozpadła a przewody rozłączyły się. Z jednej strony jak mówiłem na 100% trzy żółte przewody z drugiej na pewno 3 ciemne. W tej chwili są wpięte ze sobą jak pisałem na czuja bo innej opcji nie widzę jak metoda prób i błędów. Zaizolowałem i tyle. Czyli jeśli ładowanie będzie ok to śmiało mogę to poprawić czyli oczyścić zlutować i na złączkę termokurczliwą tak? Edit: Te 3 żółte idą na 100% do regulatora napięcia jak pisałeś. Bo zobaczyłem w necie jak wygląda i to na 100% jest to. Mógłby ktoś znaleźć serwisówke jak te przewody podłączyć? Edytowane 10 Maja 2013 przez pdasiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Te akurat możesz według widzi mi się bo są to przewody z alternatora. Dokładnie, polutować i w skurczybyka. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pdasiek Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 no to super, dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.