Skocz do zawartości

Speed triple 1050 2010r


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem kupiłem Speed tripla z 2010 roku i był troszkę rozkradziony mianowicie ktoś zawinoł z niego zegary komputer przełączniki pompę paliwa i parę tam jeszcze gratów

Skompletowałem już wszystko i mam problem z odpaleniem zapala na chwile dosłownie 2 - 5 sekund i gaśnie czasami nawet nie zareaguje podpoiłem go pod TuneEcu bezproblemowo mi odczytał mapę paliwową błąd w sterowniku siedzi jeden brak wskaźnika paliwa

Czy przyczyna niepalenia tego moto może być wskaźnik paliwa

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam taki problem kupiłem Speed tripla z 2010 roku i był troszkę rozkradziony mianowicie ktoś zawinoł z niego zegary komputer przełączniki pompę paliwa i parę tam jeszcze gratów

Skompletowałem już wszystko i mam problem z odpaleniem zapala na chwile dosłownie 2 - 5 sekund i gaśnie czasami nawet nie zareaguje podpoiłem go pod TuneEcu bezproblemowo mi odczytał mapę paliwową błąd w sterowniku siedzi jeden brak wskaźnika paliwa

Czy przyczyna niepalenia tego moto może być wskaźnik paliwa

 

pozdrawiam

 

Warto sprawdzić najpierw ten czujnik bo może ECM myśli że nie ma paliwa i odłącza wszystko żeby nie uszkodzić pompy.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Warto sprawdzić najpierw ten czujnik bo może ECM myśli że nie ma paliwa i odłącza wszystko żeby nie uszkodzić pompy.

ok jutro podepnę jakiś czujnik i zobaczę jak zgaśnie rezerwa czy odpali

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok jutro podepnę jakiś czujnik i zobaczę jak zgaśnie rezerwa czy odpali

Witam ponownie podłączyłem wskaźnik paliwa w tej chwili nie zapala się rezerwa moto dalej tak samo się zachowuje czasami odpali na parę sekund i gasnie nie daje sobie dodać gazu TuneEcu zero błędów dodam ze jeszcze wymieniłem świece na nowe Iridium ngk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie podłączyłem wskaźnik paliwa w tej chwili nie zapala się rezerwa moto dalej tak samo się zachowuje czasami odpali na parę sekund i gasnie nie daje sobie dodać gazu TuneEcu zero błędów dodam ze jeszcze wymieniłem świece na nowe Iridium ngk.

 

Nie brzmi to dobrze. Mi to wygląda na niezgodność ECM z instalacją. W ciągu kilku lat produkcji instalacja 1050-k zmieniała się kilkukrotnie, także jeżeli kupiłeś ECM z innego rocznika jest taka szansa że dlatego nie działa. Myślę że to jest właśnie przyczyną w twoim przypadku.

 

PS. Zegary działają prawidłowo? Po włączeniu zapłonu robią "self-check" ?

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz czujnik położenia pod siedzeniem często jest odwrócony przy składaniu i są takie ogjawy...Kiedyś Aprilce wymieniałem ogon na dwu osobowy i popełniłem taki błąd ....Popatrz na przekażniki pod siedzeniem powinien być jeden z napisem UP....może akurat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ecu po numerze win jest z rocznika 2010 posiadam jeszcze jeden z rocznika 2008 wężyk paliwowy nie zagięty wszystko ok zegary są od rocznika 2007 ale posiadam tez od 2010 tylko zbity lcd poza tym całe test przechodzą obydwa, dodam tylko ze nieoryginalne są dwa przekaźniki 5 pinowe od rozrusznika i świateł

 

Czujnik zamontowany dobrze napisem up do góry

Edytowane przez JUSTOKA
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam instalacje z 2011 ewentualnie....Podpinając pod diagnostykę doszedłem w dwóch triumphach do wszystkiego....Mam triple 2012 a kumpel thruxton tez 2012...Jesli nie masz wyjścia podepniemy pod kompa i z diagnozujemy jestem sobota niedziela 607262830 od poniedziałku jestem poza domem...Koleś który to podpina diagnozuje wszystko i w dwóch przypadkjach zaoszczedził nam kurwicy bo były to pierdoły...Zle podpieta kostka

 

Jestem z Biłgoraja więc niedaleko.....Podpięcie pod kompa i diagnostyka kosztuje 1 flaszkę whisky...............więc chyba warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam instalacje z 2011 ewentualnie....Podpinając pod diagnostykę doszedłem w dwóch triumphach do wszystkiego....Mam triple 2012 a kumpel thruxton tez 2012...Jesli nie masz wyjścia podepniemy pod kompa i z diagnozujemy jestem sobota niedziela 607262830 od poniedziałku jestem poza domem...Koleś który to podpina diagnozuje wszystko i w dwóch przypadkjach zaoszczedził nam kurwicy bo były to pierdoły...Zle podpieta kostka

 

Jestem z Biłgoraja więc niedaleko.....Podpięcie pod kompa i diagnostyka kosztuje 1 flaszkę whisky...............więc chyba warto

 

Sorry że tak późno ale temat opanowany przyczyną takiego zachowania było lekkie uszkodzenie uszczelki w pompie paliwa dokładniej w obudowie pompy mały oring który powodował spadek ciśnienia

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...