JUSTOKA Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Witam mam taki problem kupiłem Speed tripla z 2010 roku i był troszkę rozkradziony mianowicie ktoś zawinoł z niego zegary komputer przełączniki pompę paliwa i parę tam jeszcze gratów Skompletowałem już wszystko i mam problem z odpaleniem zapala na chwile dosłownie 2 - 5 sekund i gaśnie czasami nawet nie zareaguje podpoiłem go pod TuneEcu bezproblemowo mi odczytał mapę paliwową błąd w sterowniku siedzi jeden brak wskaźnika paliwa Czy przyczyna niepalenia tego moto może być wskaźnik paliwa pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 6 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 (edytowane) Witam mam taki problem kupiłem Speed tripla z 2010 roku i był troszkę rozkradziony mianowicie ktoś zawinoł z niego zegary komputer przełączniki pompę paliwa i parę tam jeszcze gratów Skompletowałem już wszystko i mam problem z odpaleniem zapala na chwile dosłownie 2 - 5 sekund i gaśnie czasami nawet nie zareaguje podpoiłem go pod TuneEcu bezproblemowo mi odczytał mapę paliwową błąd w sterowniku siedzi jeden brak wskaźnika paliwa Czy przyczyna niepalenia tego moto może być wskaźnik paliwa pozdrawiam Warto sprawdzić najpierw ten czujnik bo może ECM myśli że nie ma paliwa i odłącza wszystko żeby nie uszkodzić pompy. Edytowane 6 Maja 2013 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUSTOKA Opublikowano 6 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2013 Warto sprawdzić najpierw ten czujnik bo może ECM myśli że nie ma paliwa i odłącza wszystko żeby nie uszkodzić pompy.ok jutro podepnę jakiś czujnik i zobaczę jak zgaśnie rezerwa czy odpali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUSTOKA Opublikowano 8 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2013 ok jutro podepnę jakiś czujnik i zobaczę jak zgaśnie rezerwa czy odpali Witam ponownie podłączyłem wskaźnik paliwa w tej chwili nie zapala się rezerwa moto dalej tak samo się zachowuje czasami odpali na parę sekund i gasnie nie daje sobie dodać gazu TuneEcu zero błędów dodam ze jeszcze wymieniłem świece na nowe Iridium ngk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 (edytowane) Witam ponownie podłączyłem wskaźnik paliwa w tej chwili nie zapala się rezerwa moto dalej tak samo się zachowuje czasami odpali na parę sekund i gasnie nie daje sobie dodać gazu TuneEcu zero błędów dodam ze jeszcze wymieniłem świece na nowe Iridium ngk. Nie brzmi to dobrze. Mi to wygląda na niezgodność ECM z instalacją. W ciągu kilku lat produkcji instalacja 1050-k zmieniała się kilkukrotnie, także jeżeli kupiłeś ECM z innego rocznika jest taka szansa że dlatego nie działa. Myślę że to jest właśnie przyczyną w twoim przypadku. PS. Zegary działają prawidłowo? Po włączeniu zapłonu robią "self-check" ? Edytowane 9 Maja 2013 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regis70 Opublikowano 9 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2013 a może jakiś banał typu zagięty wężyk paliwowy? ciśnienie paliwa? może źle podłączone wężyki na pompie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubi41 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Zobacz czujnik położenia pod siedzeniem często jest odwrócony przy składaniu i są takie ogjawy...Kiedyś Aprilce wymieniałem ogon na dwu osobowy i popełniłem taki błąd ....Popatrz na przekażniki pod siedzeniem powinien być jeden z napisem UP....może akurat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUSTOKA Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 (edytowane) Witam ecu po numerze win jest z rocznika 2010 posiadam jeszcze jeden z rocznika 2008 wężyk paliwowy nie zagięty wszystko ok zegary są od rocznika 2007 ale posiadam tez od 2010 tylko zbity lcd poza tym całe test przechodzą obydwa, dodam tylko ze nieoryginalne są dwa przekaźniki 5 pinowe od rozrusznika i świateł Czujnik zamontowany dobrze napisem up do góry Edytowane 10 Maja 2013 przez JUSTOKA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubi41 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Niestety jeśli nie to to pewnie inny komputer....Z jakiego rynku kupiłeś jeśli Amerykański to tam szukaj ECU....Różnią się Europejskie ECU z Amerykńskim Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUSTOKA Opublikowano 10 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Moto jest z europejskiego dokładnie Szwajcaria kompy tez Europa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubi41 Opublikowano 10 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2013 Mam instalacje z 2011 ewentualnie....Podpinając pod diagnostykę doszedłem w dwóch triumphach do wszystkiego....Mam triple 2012 a kumpel thruxton tez 2012...Jesli nie masz wyjścia podepniemy pod kompa i z diagnozujemy jestem sobota niedziela 607262830 od poniedziałku jestem poza domem...Koleś który to podpina diagnozuje wszystko i w dwóch przypadkjach zaoszczedził nam kurwicy bo były to pierdoły...Zle podpieta kostka Jestem z Biłgoraja więc niedaleko.....Podpięcie pod kompa i diagnostyka kosztuje 1 flaszkę whisky...............więc chyba warto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JUSTOKA Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Mam instalacje z 2011 ewentualnie....Podpinając pod diagnostykę doszedłem w dwóch triumphach do wszystkiego....Mam triple 2012 a kumpel thruxton tez 2012...Jesli nie masz wyjścia podepniemy pod kompa i z diagnozujemy jestem sobota niedziela 607262830 od poniedziałku jestem poza domem...Koleś który to podpina diagnozuje wszystko i w dwóch przypadkjach zaoszczedził nam kurwicy bo były to pierdoły...Zle podpieta kostka Jestem z Biłgoraja więc niedaleko.....Podpięcie pod kompa i diagnostyka kosztuje 1 flaszkę whisky...............więc chyba warto Sorry że tak późno ale temat opanowany przyczyną takiego zachowania było lekkie uszkodzenie uszczelki w pompie paliwa dokładniej w obudowie pompy mały oring który powodował spadek ciśnienia Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.