Patryk Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Mam parę pytań/problemów dot. głównie sprzęgła:1. Jak chcę wrzucić jedynkę, to muszę przegazować do ok. 4k obrotów, bo inaczej szarpnie i zgaśnie - czy to normalne? Jak to zlikwidować? Próbowałem ustawić sprzęgło, ale albo szarpie, albo się ślizga, więc już wole przegazowywać. Ostatnio prawie mi się wyrwał jak wbijałem jedynke (podniosło mi się koło i zgasł)2. Nie da rady pchać go na biegu z wciśniętym sprzęgłem (na 1 i 2). Tak jakby w ogóle sprzęgło nie działało. Na wyższych biegach jest łatwo, ale czuć, że silnik się obraca. Sprzęgło podczas jazdy działa normalnie.3. To jest chyba najgłupsze pytanie, ale lepiej się spytać niż później silnik wymieniać. Tzn - jak to jest z proporcjami, np. Jest proporcja 1:30 i co to znaczy - że na 1 litr oleju przypada 30 l benzyny, czy (tak mi kolega tłumaczył) na litr benzyny przypada 30 ml. oleju. Wydaje mi się że to pierwsze. Przecież stosunek 1:1 to będzie po połowie, a nie litr wahy i 1 ml oleju :? Z góry dziękuję za odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arcios12 Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 Niestety tylko w 3 moge ci pomoc bo tez jestem poczatkujacym. Obie wersje sa poprawne. Bo jesli wezmiesz 30l benzyny podzielisz przez 30 to wyjdzie ci 1l, zas podziel 1000ml oleju przez 30 to masz 33ml oleju. Tak wiec jesli wlewasz 30l benzyny wlewasz 1l oleju itd. :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 9 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 chyba nie bardzo: 1:100:sposób a) na 1l oleju 100l benzyny czyli 1/100sposób B) na 1l benzyny 100 ml oleju czyli 1/10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 9 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 A więc:Ad. 1 - wydaje mi sie, że to będzie to samo co w mojej NSR - wymień płyn (olej) w silniku. Może pomoże - mi pomogło.Ad. 2 - jeżeli nie da się go pchać to znaczy żebyś zajrzał do tego sprzęgła, albo dał do jakiegoś mechanika, który się na tym zna. Ale u mnie w NSR też się prawie na sprzęgle nieda pchać (tzn pcha się, ale z większym oporem niż na luzie). Jak chcesz palić na pych to rozbujaj go na luzie i wrzuc 2. Na pewno zapali :banghead:Ad. 3 - 1:30 - bedzie ci najlatwiej jak sobie przyjmiesz ze ta 1 to jest 1 l oleju. Czyli, że na 1 litr oleju wlewasz 30 litrow benzyny. pozdr - kilu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 9 Lipca 2004 Administrator Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2004 A podczas jazdy przy dodawaniu gazu sprzęgło się nie śliska?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk Opublikowano 10 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2004 nie ślizga się. W ogóle po odpaleniu można pchać normalnie na biegu na sprzęgle. Próbowałem kręcić tą śrubką przy klamce sprzęgła, ale albo szarpie (i nie da się pchać na biegu na luzie) albo się ślizga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PGR Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Na zimnym silniku tarcze Ci się kleją stąd to szarpnięcie i zgaśnięcie silnika jak go dobrze rozgrzejesz to na pewno zjawisko znika czyz nie? Wymien olej i najlepiej tarcze, nie iwem co to za motorek ale pewnie nie ma filtru oleju i zużyte okładziny pływają w oleju robiąc z niego maź. spuść olej sciagnij pokrywe sprzęgła i zobacz jak się zachowuje jeśli sprężyna dobrze pracuje a tarcze zostają na miejscu to może je zapiekłeś keidyś. Obadaj i daj znaćPOZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.