kacpextreme Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 No więc pomyślałem o zglebieniu auta i dołożeniu 4 siłowników gazowych i pompki powietrza czyli po wciśnięciu guzika przy zglebionej furze miała by sie podnieść koło 2 cm. No i wszystko miałoby sens gdyby były siłowniki które mogą sobie pracować z zawieszeniem na każdej dziurze i nic by im nie było np po roku no i średnica przynajmniej 3 cm (10 bar, - 90kg na koło czyli -360 kg razy jakis tam współczynnik dzwigni zawieszenia mieszczącej się pewnie w przedziale (0.5,1) Wiecie czy coś by podpasowało ?Ps: fura to honda accord V 2.2 Vtec. Z góry dzięki za pomysły, choćby były najdziwniejsze ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2013 Poduszka pneumatyczna zastępuje sprężynę, żeby zmieniać dynamicznie wysokość potrzeba jeszcze amortyzatora umożliwiającego zmianę geometrii tłumienia względem położenia. Takie rozwiązanie masz np. w mesiu bmw i kilku innych markach. W skrócie dział to tak że zmiana ciśnienia w kolumnie nie wpływa na utwardzenie zawieszenia, inaczej osiągniesz efekt totalnie odwrotny do zamierzonego, tzn. niższa wysokość = niższe ciśnienie kolumny czyli zawieszenie będzie "miękkie" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.