Skocz do zawartości

Kawasaki KMX 125 - cewka zapłonowa


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Od niedawna jestem posiadaczem Kawasaki KMX 125. Kupiłem go rozłożonego. Właściwie wszystko jest już poskładane z jednym wyjątkiem, mianowicie poprzedni właściciel nie dał mi cewki zapłonowej. Ma jej co prawda poszukać lecz chciałbym sprawdzić czy silnik dobrze pracuje. Według niego mogę spokojnie podłączyć do tego silnika cewkę butelkową. Posiadam takową od Rometa Charta który też ma zapłon CDI. Boję się jednak o moduł. Czy cewka butelkowa z Charta może w jakiś sposób uszkodzić moduł zapłonowy z Kawasaki? Ewentualnie jaką cewkę mogę użyć zamiast tej od KMX'a?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Żeby nie zakładać nowego tematu to zapytam w tym chodzi mi czy moduł cdi od susuki rm 125 2000r będzie pasował do rocznika 1994 moduły mają inne wtyczki ale moduł bym kupił z kablami i wtyczkami czy sam moduł różni się czymś oprócz tego że jeden ma wtyczki a drugi ma wyprowadzone bezpośrednio kable????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest takie powiedzenie, że "chytry dwa razy traci". Lepiej założyć oryginalną cewkę i nie ryzykować awarii modułu...

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...