Skocz do zawartości

cbr 125 problem z regulacja gaźnika


ci3nias
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Człowieku zmniejsz obroty biegu jalowego do 1000-1100 po prawej stronie gaźnika złota śruba, ładnie ci schodzi z obrotów na ssaniu ma mieć 1500 obr i finał.

Jeszcze jedno pytanie, gdy zaciagasz ssanie to ono zostaje Ci w tej pozycji "Zaciagnietego" ssania czy Ci opada?

Te cbr'ki długo się dosyć rozgrzewają wystarczy 2-3 minuty na ssaniu i można spokojnie już jechać, bez pałowania do 5tyś obr aż złapie silnik temperaturę.

Jak Ci faluje na obrotach to masz zaworki do regulacji + mycie gaźnika.

Warsztat motocyklowy na warmii i mazurach zapraszamy http://www.facebook.com/fast2fix

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...