Skocz do zawartości

Ktm 400 exc 2009r. stator nowy VS stator stary


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam problem w swoim ktmie ze światłami więc kupiłem nowy stator firmy electrosport ESG146. Po zalozeniu zrodził się problem, brak iskry. Po założeniu starego jest iskra. Co moze byc przyczyna braku iskry na nowym statorze? Dodam, że nowy stator jest mocniejszy prądowo. Od sprzedawcy dowiedziałem się, że może być inaczej podłączeny bo i tak sie zdarzało w innych moto. Odsyła mnie narazie do strony internetowej firmy electrosport ale nic na temat ktma tam nie ma. Jakieś porady?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam.

Mam problem w swoim ktmie ze światłami więc kupiłem nowy stator firmy electrosport ESG146. Po zalozeniu zrodził się problem, brak iskry. Po założeniu starego jest iskra. Co moze byc przyczyna braku iskry na nowym statorze? Dodam, że nowy stator jest mocniejszy prądowo. Od sprzedawcy dowiedziałem się, że może być inaczej podłączeny bo i tak sie zdarzało w innych moto. Odsyła mnie narazie do strony internetowej firmy electrosport ale nic na temat ktma tam nie ma. Jakieś porady?

Nowe info. Założyłem stary stator i kupiłem oryginal regulator napiecia. Teraz jest brak ladowania i pali zarowki a na starym regulatorze nie palilo lecz bylo ladowanie aku. Przed kupnem moto byly zalozone podrzewane manetki i wtedy swiatla tez tylko sie żażyły. Myslałem, ze problem robią podgrzewane manetki, myliłem się i popadam narazie w koszta. Moze byc instalacja przerobiona bo juz innej opcji nie widzę. Dodam, ze stary regulator rozni sie ksztaltem i jest wiekszy od oryginalu. Zobaczymy co bedzie po zmienie instalacji na nowa. Odezwe sie pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przepraszam za długie oczekiwanie, brak czasu. Tak jak pisałem w poprzednim poście, że zmienię instalację. Owszem, zmieniłem ale problem pozostał. Podsumowując, na oryginalnym regulatorze, nowej instalcji i starym statorze, problem pozostaje. Pali żarówki. Nie montowałem po raz kolejny nowego statora(zamiennik elekctrosport) bo nie ma na nim iskry a nowa instalcja i regulator tego nie zmienią. Wygląda na to, że do zmiany pozostaje jedynie stator(oryginalny ktm) lecz wstrzymałem się narazie z jego kupnem. Koszt oryginalu to 700-750zl. Wydaję mi się ze impulsator jest dobry bo iskre podaje natomiast na zamienniku nie podaje, wyglada na walnięty. Problem tkwi zapewne w statorze. Gdy będę za jakis czas kupował stator to postaram się tutaj zamieścić informację jak mi poszło. C.D.N Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...