Skocz do zawartości

Nie odpala Klr 600


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ustaw luz zaworowy tylko starannie i porządnie, jesli masz czym zmierz ciśnienie sprężania, gaźnik ma być czysty i ustawiony na sucho według danych serwisówki. Ma zapalić i koniec. Zresztą mechanik robił to teraz go za dupe i niech odpali po co takie gdybania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HEHE WAtpie jeszcze mi cos gorzej zepsuje heh nie no spróbuje jutro i sprawdze jeszcze dokladnie rozrzad i sprobuje odpalic no bo tam jest wszystko ok ale nie wiem czemu nie chce odpalic sprawdzalem z bratem który cos tam sie zna na mechanice robil w warsztacie .

 

Naucz się synu poprawnej polszczyzny i używaj znaków interpunkcji, bo tych wypocin nie da się czytać.

moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wez jeszcze kowala do pomocy, nie sprawdza sie wszystkiego 2 lub 3 razy tak jak Ty kminisz z rozrzadem, rob cos raz a dobrze i nie bedziesz wracal do tematu i drapal sie po glowie jak bohaterowie filmu sasiedzi, nie obraz sie ale tak sobie Ciebie z Twoim mechanikiem wyobrazam ;)

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tam nie ma miejsca na >chyba dobrze< Tam MUSI być dobrze i ty musisz wiedzieć że jest dobrze jeżeli chcesz sobie dać radę sam. Tutaj na forum chłopaki bardzo mi pomogli :) Jednak to że muszę wiedzieć że >jest dobrze< to już była moja chęć nauczenia się.

 

Powątpiewam również w wiedzę twojego mechanika. Gdyby wszystko ustawił dobrze (pomijam gaźnik) moto odpaliłoby bo nie miałby innego wyjścia.

Coś zatem jest nie tak jak książka przewiduje.

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to rozrzad jest dobrze ustawiony wiec nie mam juz pojecia. w silniku wszystko powinno byc ok. Kolega mial w klr 600 tez ze nie mogl odpalic i on mial impulsator do wymiany ale moj jest ok

 

Czytałeś poprzednią uwagę ?

moderator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie zastanawia ten od początku źle ustawiony rozrząd, choć to mało prawdopodobne możliwe jest że rozrząd był ustawiony dobrze natomiast koło magnesowe może być ustawione źle.

 

Ustaw gmp wyczuwając jego punkt nawet śrubokrętem(tylko błagam ostrożnie) i sprawdź czy widać znak o oznaczeniu "T"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to tak ten mechanik zrobil pozniej sciagalem z Bratem jeszcze raz glowice bo jakies podkladki byly i musialem wyciagnac i wszystok jest ok sprawdzane dobrze zlozone rozrzad tez. A Jak jeszcze ten mechanik zrobil i probowalem odpalic to strzelal w gaznik ogniem. A teraz lepiej bo w tlumik . wiec nie wiem juz sam .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały dym i fuka.

Nie chce zapalić

Nie wiesz dlaczego, brat też nie wie.

 

Myślę że twój mechanik zrobił ciebie w balona (często robią jak wykapują że klient nie obeznany w temacie) Założył głowicę na uszczelkę obmazaną silikonem. Dokręcił na fachowe oko. Albo za mocno, albo za słabo (raczej wątpię) Być może urwał nawet szpilę od głowicy o czym nie wiesz. Być może pogiął ją (głowicę) i dlatego biały dym bo płyn chłodniczy dostaje się do cylindra.

Być może rozrząd jest źle ustawiony.

 

Jeżeli jest wszystko ok, moto zapali od pierwszej próby

Edytowane przez Tamka

Blackbird uległ zniszczeniu na skutek przejechania przez autobus. Ja trzymam się na śrubkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...