Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Witam mam problem z kawasaki zx6r z 1995 roku natomiast nie mam ładowania w motocyklu lecz nie ten problem chce rozwiązać,motocykl nie odpala przy podpiętej pompie paliwowej tylko kontrolki przygasają a po odłączeniu zapala normalnie gdfy sie ją podłączy na zapalonym to zaczyna inaczej chodzić.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 To model na wtrysku :blink: .W pierwszym poście wypada się przywitać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Przecież napisał witam. :D A kto powiedział, że to na wtrysku? Czy dla Ciebie pompa paliwowa = wtrysk? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 To akurat chyba jeszcze gaźnior, bo kawasaki długo się szczypało z EFI. Moim zdaniem pompa jeśli jest elektryczna to robi zwarcie albo stoi. Nie wiem co autor rozumie przez "inaczej chodzi" ale jeśli pompa nie chula to i napełnienie gaźników się zmienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 To model na gaznikach , pompa chodzi normalnie podaje paliwo. ale robi tak jak by zwarcie.sprawdzałem juz drógą pompe i robi tak samo. po wpięciu do kostki w motocyklu przygasają kontrolki i 0 reakcji po kilku próbach odpala. po wypięciu pompy z kostki motocykl odpala za kazdym razem gdy na odpalonym wpinam kostke słychać jak by silnik chodził na 2 garach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Musisz sprawdzić instalację elektryczną. Prawdopodobnie jest przetarta aż do żywego. Schemat w łapę i szukasz dziury w obwodzie pompy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 rozważałem taką opcje. hmm a przekaznik?? ma cos do tego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 troche dziwne, ze przy tym jakby zwarciu bezpieczniki sa nadal cale... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 bezpiecznik raz wywaliło,a teraz tylko słychać jak w nim pyka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 Słaba masa według mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 czyli czeka mnie prucie instalacji i szukanie przetartego kabla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 wsadź zamiast pompy żarówkę 21w i zobacz jak świeci.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pitbull4 Opublikowano 27 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2013 na odpalonym silniku sprawdzic czy sie zaświeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.