Skocz do zawartości

a było tak pięknie!!!


agrupa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mam mz etz 251.

ogólnie wszystko było ok. Moto stało w garazu, przychodziłem opdpalało za pierwszym razem.

Wczoraj postawiłem moto na parkingu pod domem (pod plandeczką) , strasznie padało wieczorem.

Dzisiaj przyszedłem po sprzęta, wsiadam chcę odpalić a tu kicha!!!

Problem chyba związany jest ze sprzęgłem (wieczorem było wszystko ok) ponieważ kopiąc czułem delikatne wysprzęglanie silnika. odpaliłem go z pychu i zacząłem jechać i się zdziwiłem bo sprzęgło zaczęło mi się ślizagć, potem już coraz mniej.

o co może chodzić???

jeżeli ktoś wie proszę o pomoc!!!

Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze to niekoniecznie spadlo sprzeglo z walu. Sprobuj poluzowac troche linke przy klamce od sprzegla, moze po prostu tarcze sprzeglowe sie juz wytarly. A jezeli spadlo sprzeglo z walu i tak jezdziles to raczej stozek walu sie porysowal. Pokombinuj z linka, moze bedzie dobrze :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiatm.

 

najprawdopodobniej tarcze się już skończyły.

linke mam naciągniętą na maxa,

zdjąłem dekiel i stwierdziłem że kosz siedzi na stożku idealnie.

 

w związku z tym.

Jak po założeniu sprzęgła na stożek dobrze dokręcić kosz (żeby to dobrze obsadzić)

może wie ktoś z jaką siłą to dociągnąć (boję się zeby nie zalekko)

 

jeżeli wie ktoś z doświadczenia jak to dobrze zrobić to prosze o pomoc.

sciągacz mam, element dystansujący (żeby dociągnąć) mam, klucze odpowiednie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oto wlasnie chodzi ze linka nie moze byc naciagnieta na maxa...miales ja popuscic a nie naciagac...klamka od sprzegla musi miec delikatny luz...by tarcze mogly sie zejsc do stanu pierwotnego po puszzceniu klamki sprzegla...

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hary ma racje- popusc linke, moze to to. Ale po co zdejmowac kosz z walu skoro dobrze siedzi, zeby wymienic tarcze to nie trzeba kosza zdejmowac (przynajmnie w 150, ale chyba w 251 jest podobnie :oops: )

Glowy nie dam ale sprzeglo dokreca sie z sila 40 (i tu pojawia sie jakas jednostka :oops: chyba Newtonometry (Nm) )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heja.

 

w instrukcji jest ze do wymiany sprzęgła trzeba zdjąć całość.

troszke się niezrozumieliśmy.

mam na maxa naciągnietą bo jak popuszczę to w ogóle nie mam sprzegła , wiem o tym że luz na klamce ma być w granicach 2-3mm i tak tez miałem ale i tak sie działo co opisałem wyżej.

sprawa się już rozwiązała.

wymieniłem dzisiaj tarcze sprzęgłowe i jest wszystko ok. na starych nie było już prawie wcale korka.

ale i tak dużo wytrzymało 30000km

sprzegło malina , nic sie nie ślizga, kopniak działa idealnie.

mam tylko nadzieję ze dobrze obsadziłem kosz na stożku. dokreciłem ile tylko mogłem.

dzięki za rady i pozdrawiam ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...