NefryT Opublikowano 6 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2004 Wlasnie znalazlem ogloszenie "pilne" KAWASAKI ZXR 750 z 94 r za 10tys zl i tyle info o nim to chyba dobra cena jak myslicie? tyle ze jak dobra cena to ktos chce sie go szybko pozbyc jak mam go jechac obejrzec to napiszcie mi na co mam zwrocic uwage szczegolnie w tym modelu.Szybko odpisujcie bo jest "pilne" :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 11 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 Podstawowa rzecz: NIE NAPALAJ SIĘ, z doświadczenia wiem, że OKAZJE NIE ISTNIEJĄ.Cena jak za ten rocznik jest, powiedziałbym niska więc spodziewałbym się miny.Jeśli sprzęt nie stoi powyżej 100km od twojego miejsca stałego pobytu, to pojedź na spokojnie i obejrzyj, lecz jeśli jest to gdzieś gdzie wrony zawracają a śrubokręty na polach rosną to dałbym sobie na twoim miejscu spokój. Nie znam dokładnie szczególnych miejsc specjalnej troski w tym sprzecie, ale zwróciłbym w pierwszej kolejności uwagę na: 1. Stan łożysk w kołach, przy wachaczu i główce ramy2. Stan lag (czy nie ma podejrzanych zadrapań, cieknących simmeringów itp)3. Czy przednie i tylne koło jest w tym samym kolorze4. Czy przy główce ramy nie ma śladów szpachlowania, malowania, zacieków itp.5. Wreszcie czy ma oryginalny lakier6. Czy połówki kierownicy oraz wysięgniki podnóżków nie noszą śladów spawania6. Jeśli rama jest wypolerowana a lakier jest nowy, to na 99,99% sprzęt był po ślizgu7. Czy licznik kilometrów ma w miarę prosto ustawione rolki z cyferkami (jeśli licznik jest kręcony to zazwyczaj cyferki sa krzywo)8. Silnik musi bez problemów odpalać na zimno i na ciepło10. Z wydechu nie może lecieć siwo-niebieski dym specyficznie śmierdzący (pali olej)11. Silnik po rozgrzaniu powinien pracować równo i bez zakłóceń, na zimno w Kawach zdaża się mało zachęcający gang silnika, poza tym kawy mają charakterystyczną twardą i chrapliwą pracę silnika12. Silniczek musi się momentalnie wkręcać na obroty, bez strzałów w gaziorki i wydech, z obrotów musi zejść równie szybko i równo, po wkręceniu na np. 10 tys obr nie powinien zgasnąć lub tracić wolnych obrotów13. Z silnika nie powinny wydobywac się upierdliwe stuki, puki, klekoty i w żadnym przypadku piski14. Sprzęgło musi pracować płynnie15. Biegi powinny wchodzić łatwo i bez zgrzytów16. W czasie jazdy nie powinno się wydobywac ze skrzyni charakterystyczne wycie łożysk17. Wszystkie urządzenia elektryczne muszą dzialać bez zarzutu18. Sprawdź stan łańcucha i zebatek, klocków cham i tarcz19. Pod czas hamowania nie powinno być wyczuwalne żadne bicie tarcz (falująca dźwignia cham i drrzenie kierownicy)20. Jeśli oponki są w dobrym stanie i w stosownym wieku, oraz płyny ustrojowe w miarę w dobrym stanie to znaczy że sprzęt był jako tako dbany Poza tym weź ze sobą kogoś kto ma trochę doświadczenia przy sprzętach, lub chociaż trzeźwy umysł i przeanalizuj z nim wrażenia po obejrzeniu sprzeta przy wieczornym piwku. Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 11 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2004 dzieki za rady :banghead: Kupilem go dalem 8800zl ale mam do roboty kupic nowe lusterka,nie pali sie kontrolka od swiatel dlugich.2X przod kierunki no i tego sie boje najbardziej bo nie dziala prawa strona kierunkow<przod i tyl> a silnieczek jest naprawde w dobrym stanie. Co moze byc z tymi kierunkami ? bo sprawdzilem zarowki,bezpieczniki,przerywacz jak wlacze lewa <dzialajaca strone> to tak dziwnie zabrzeczy i migaja kerunki a jak wl lewe to cisza.CO to moze byc pomocy??? :ehz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 13 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2004 Co moze byc z tymi kierunkami ? jak wlacze lewa <dzialajaca strone> to tak dziwnie zabrzeczy i migaja kerunkina bank uszkodzony przerywacz lub zwarcie na przewodach miałem taką samą sytuację i założyłem przerywacz od mauch to nie ważne jaki byle by w miarę pasował ja akurat taki mioałem pod ręką robisz drobną przerókę wtyczek i juz wszystko jest okisprawdź też stan przewodów bno może któryś dotyka ramy (masy) i robi zwarcie lub jest mocno zagięty lub przygnieciony ściśnięty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NefryT Opublikowano 14 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2004 :idea: ale jakie mam zrobic przerobki w tym przerywaczu od malacza bo jak podlaczylem go pod kawe to nic sie nie polepszylo a raczej pogorszylo bo zadne kierunki juz nie dzialaly? napiszcie mi co i jak bo nie jestem elektrykiem z zawodu :roll: :?: dzieki :idea: :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 chodzi mi o to że umnie należało przerobić wtyczki z instalacji bo nie pasowały do przerywacza był inny układ podłączenia ważne aby było ono dobrze zrobione właściwy kabelek we właściwe miejsce w przerywaczu niestety nie pamiętam dokładnie jak to zrobiłem to było 2 lata temu. W sprzęcie przewody były w wtyczce w kształcie kąta prostego a w tym przerywaczu co miałem był inny układ.Sprawdż jeszcze bardzo dokładnie instalacje bo miałem przypadek że kierunki działały w ten sam sposób co u ciebie i okazało się że to przyczyną jest zwarcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.