macio129 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Mam pytanie czy przy zmianie o takiego cylindra http://sklep.mieloch.pl/product_info.php?cPath=659_671_450&products_id=2222&osCsid=dadca1518157ebc237bbb490a4d9faa2trzeba coś jeszcze wymienić. Z góry dzięki . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Tak dysze w gaźniku na większe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 13 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 I tylko dysze , a jaka ta dysza ma być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Jakieś 10-15% większa niż w serii. Co masz tam teraz wkręcone? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-matesz- Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 Rafael a głowicy nie trzeba?Słyszałem, że trzeba żeby to się zgrywało i efekt remontu był widoczny, chyba że to chodziło o 4t.Nie jestem pewny, nie chcę nikogo wprowadzać w błąd dlatego wcześniej w tym temacie nic nie pisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nonames Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 tak tlok do tego haha a na powaznie jezeli robisz tuning to napewno wydech jezeli masz serie no i lepszy wal,oczywiscie jezeli chcesz dluzej pojezdzic,dysze to wiadomo ewentualnie wiekszy gaznik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Przy zmianie cylindra na wiekszy podstawą jest zagwarantowanie silnikowi odpowiedniego ,,wdechu i wydechu,, czyli mówiac krótko, bez ingerencji w gaznik i zmiany wydechu na odpowiedni do tego rozmiaru cylindra nie ma sensu bawić sie w takie przerobki. Jesli moc ma wzrosnac znacząco warto również wziac pod lupe wał, łożyska, i sprzęgło które moze nie przenieść wiekszej mocy niż ta która przewidział producent. Pozdrawiam Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macio129 Opublikowano 14 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 Jakieś 10-15% większa niż w serii. Co masz tam teraz wkręcone? Teraz mam 90 albo 95 Przy zmianie cylindra na wiekszy podstawą jest zagwarantowanie silnikowi odpowiedniego ,,wdechu i wydechu,, czyli mówiac krótko, bez ingerencji w gaznik i zmiany wydechu na odpowiedni do tego rozmiaru cylindra nie ma sensu bawić sie w takie przerobki. Jesli moc ma wzrosnac znacząco warto również wziac pod lupe wał, łożyska, i sprzęgło które moze nie przenieść wiekszej mocy niż ta która przewidział producent. Pozdrawiam Dobra tylko gdzie taki wydech kupić i ile mniejwięcej to kosztuje :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michau_ek Opublikowano 15 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2013 Dobra tylko gdzie taki wydech kupić i ile mniejwięcej to kosztuje :D allegro,sklepy typu mieloch, możesz sobie zamówić wydech spawany (sam wybierasz strojenie, płacisz kase typowi i ci może wyspawać, na innym forum jest sporo majstrów od tego) koszt nówki wydechu sportowego od 700 zł, używki i od 200 zł można znaleźć, cene spawaka ustalasz z majstrem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.