bielun0790 Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Witam. Szukam dla siebie motoru i w dziale 600 najbardziej widzi mi sie wlasnie fz6n. Co do doswiadczenia to jak duza liczba nas to zaczynalem od motorynki:D nastepnie troszke na enduro 90 i przez miesiac na suzuki dr650. Ale bylo dla mnie za wyskokie za ciezkie bo mam 165cm wzrosu,i troche mol byl dla mnie. Dlatego teraz sklaniam sie do fz6. Doswiadczenia mega wielkiego nie mam z racji wieku 23lat ale mysle ze obycie z wieksza waga i moca mam. Dodam ze jestem dosc rozsadnym i spokojnym kierowca. Nie musze fruwac na motorze zeby czerpac z niego przyjemnosc. Za fz6 przemawia dla mnie glownie wyglad bo nic innego w tych pojemnosciach mi sie nie podoba co najwyzej honda hornet. Starczy bo sie rozpisalem przejde do meritum. Co sadzicie o tym motorku jakie sa wady zalety? Jak sie w nim siedzi czy nie jest za wysoki? I czy przechodzac z enduro/kros bede w stanie ogarniac fz6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 Cześć Po pierwsze możesz zobaczyć tutaj mniej więcej jak będziesz sięgał do podłoża stopami po podaniu wzrostu i modelu motocykla:http://cycle-ergo.com/Po drugie - na Twoim miejscu rozpatrzyłbym jeszcze GSX-650F, małego Badita i Honde CBF. Pozdr.F. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielun0790 Opublikowano 8 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 obejżałem sobie je i kurcze no nie widzą mi sie nadal fz6 wyglądem wszystkie przebija. i dzieki za stronke;) sprzwdziłem co prawda na palcach ale bede sięgał nie to co na dr650:D stanie na jednej nodze:D a jak sie sprawuje od strony technicznej fz6? jakie są koszta napraw z jakimi musiał bym się liczyć po zakupie bo jak wiadomo na ogół przy zakupie zawsze trzeba cos zrobić. jak to wyglada cenowo u yamahy? a dodam ze szukam takiej do gora 13tysi chociaż chciałbym sie zmieścić w 10 i rocznik tak 2003r. jest to realne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 2003rok to raczej fz6 nie kupisz bo wtedy bylo fzs 600 musi byc conajmniej 2004. Ja z nakedow w 600 zdecydowanie kupilbym street triple najlepiej jedzie i ma porecznosc rowera, potem bralbym pod uwage gsr 600 bardzo ciekawy motocykl. Fz6 jest juz abrdzo oklepanym moyocyklem a wydaje mi sie ze gsr ma lepsza reakcje na gaz i troche lepszy dol, poza tym wyswietlacz biegow i super jak dla mnie stylistyka. Wybot i tak nalezy do ciebie. Do 13 tys zl spokojnie kupic ladnego fz6 moze nawet w gorszym stanie s2 od 2007roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielun0790 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Gsr600 calkiem fajna wczeniej nie zrwocilem uwagi na nia. Sadzisz ze jest lepsze w prowadzeniu i lepszy przeklad mocy ma? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 tak moge to potwierdzic mialem duzo gsr na sprzedaz prowadze firme, i fz6 i z tych dwoch maszyn zdecydowanie bralbym gsr, Gsr tez dobrze sie sprzedaje tylko szukaj na czarnej ramie powyzej 2007roku. silnik ma przydlawiony z gsxr 600, kultura silnik tez na wysokim pozimie nie jak olejowe bandity. Naprawde polecam zwinny i fajny motocykl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielun0790 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 To te gsr na srebnej ramie sa wadliwe czy co? Czytalem o gsr dzisiaj i jakies ploty chodza ze ramy pekaja i slabe sa na niskich obrotach trzeba wysoko krecic. Szukam motorku na dobre 3 sezony wiec nie chce czegos szego bede zalowal tak jak zeobilem z suzuki dr650 i po 3 miesiacsch sprzedalem bo nie dawalo w ogole satysfakcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 nie mialem na sprzedaz gsr ze srebrna rama ale widzialem duzo takich z peknieta rama nawet po malym slizgu ponoc byly jakies wadliwe. Moim zdaniem dol w gsr jest ciut lepszy niz w fz6, jesli chcesz miec frajde z jazdy to tylko street triple 675, najlepsza 600 w klasie mam takie cudo w garazu i wiem co to potrafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielun0790 Opublikowano 9 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 Jakos mi brakuje zaufania do takich niszowych marek na naszym rynku. Jakos tak patrze na stereotypy co zawsze bylo chwalone. Sam nie wiem. Nie chce znowu sie wkopac z czyms zczego nie bede zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 a po trzynaste, szukajka, na pierwsze powazniejsze moto, nie polecane jest ogolnie zbyt wysoka moc a 100km to juz sporo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) Tyle, ze gsr to bodajze nieco ponizej 100KM a street triple juz powyzej 100KM. Oczywiscie o ile dobrze kojarze. FZ6 s2 tez juz siega pod 100KM. W sumie nie wiem czy nie lepiej zamiast skupiac sie na kilku KM, biorac pod uwage wzrost autora nie lepiej byloby skupic sie na masie i porecznosci sprzeta. Pozdr.F. Edytowane 10 Marca 2013 przez filipr Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deejayslonio Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Jakos mi brakuje zaufania do takich niszowych marek na naszym rynku. Jakos tak patrze na stereotypy co zawsze bylo chwalone. Sam nie wiem. Nie chce znowu sie wkopac z czyms zczego nie bede zadowolony. Suzuki GSR masz na myśli? Niszowa marka i model??Pękające ramy? To z takich głupot w Yamahach padają skrzynie biegów, w kawasaki też. Ramy też pękają w wielu opowieściach.GSRa trzeba kręcić bo dół ma słaby... tak trzeba - tak samo jak Horneta albo FZ6 bo te silniki tak mają. Nie chcesz kręcić to kup litra albo większego.Z trójki (hornet, GSR i FZ6) najniższym jest Hornet, ale różnice między nimi są tak minimalne, że praktycznie do pomięcia. Masy podobne, koszty części podobne, spalanie podobne i wszystkie prowadzą się jak "rowery". Czy przy 165cm to dobre moto z niewielkim doświadczeniem? Nie wiem, ale skoro twierdzisz, że przy 23 latach masz poczucie ogarniania to ogarniaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bielun0790 Opublikowano 10 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 Nie no chodzilo mi o street triple. Czyli ogolnie gsr i fz6 sa godne polecenia i smialo mozna kupowac? Tylko mowicie ze te wersje juz na czarnej ramie sa troche lepsze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) tak fz6 i gsr to świetne motocykle, w pojedynku tych modeli wygrywa gsr niby http://www.scigacz.pl/Yamaha,FZ6,kontra,Suzuki,GSR,600,czyli,uliczna,lobuzerka,2166.html , ja miałem przyjemność jeździc fz6 kumpla i powiem ze bardzo przyjemne moto zwrotne szybkie, takze Tobie bym polecil na sezon co z klasy 500 Edytowane 10 Marca 2013 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 (edytowane) jesli chcesz poreczny motocykl i siedzenie tez wydaje mi sie ze jest nisko to street triple. Kiedys mialem na sprzedaz gsr 2008rok i street tripla 2008roku koles przyjechal po gsr ale przejechal sie triumphem i nie chcial z niego zejsc zaraz pakowal na przyczpke. Podjarany jak niewiem. Co lepsze szwagier mial w tamtym sezonie r1 rn09 sprzedal i kupil streeta, bo stwerdzil ze tez ladnie zapierda.. i to mu wystarczy sporo wygodnijeszy i w dwie osoby lepiej, Szlifierki kazdemu po czasie sie znudza ile mozna lezec i zapier.... Jesli masz mozliwosc przejedz sie gsr i triumphem i bedzieszwiedzial czego twoja dusza zapragnie. Ja jezdze na triumphie i bardzo sobie chwale nie jest wiecej awaryjny jak japonczyki, wszystko soti na podobnym poziomie, nie mam z nim zadnego problemu. A z reka na sercu polecam streeta ze wszystkich porownywalnych sprzetow. Edytowane 10 Marca 2013 przez pieciu7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.