Tomassoo Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 Sorry wysłały się 2 takie same posty :buttrock: .Proszę o skasowanie tego.Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 Tiaaaa, ewidentnie jest cos nie tak ze spalaniem.Z tego co piszesz wyglada ze moto jest po szlifie - moze oprocz innych rzeczy ktore ulegly uszkodzeniu jakis sensor tez dostal po glowie ?Wez sobie powaznie do serca to co napisal Tomassoo na temat oleju - przy tej klasie moto nie robi sie tego typu oszczednosci, bo wystarczy jedna chwila i nie masz moto, tylko kupe zlomu.A propos benzyny to stosuj taka jaka poleca producent, zaloze sie ze bedzie to 98 oktanow, z olejem to samo.Jesli chodzi o obroty to dla Busy nie ma zlych obrotow, trzeba tylko dostosowac do nich biegi.Nie mozesz wiec jechac majac 2500 na piatce, tylko raczej maksymalnie na trojce i jezeli jedziesz dlugo na tej trojce bo nie masz okazji zwiekszyc obrotow to nie ma znaczenia dla moto. Ogolnie uwaza sie ze najlepiej jest jezdzic trzymajac obroty miedzy max momentem a max moca - zobacz sobie jakie to sa wartosci dla Busy i bedziesz wiedzial co jest najzdrowsze dla niej.Ale tak jak mowilem nie ma zlych obrotow.Jesli chodzi o czesci to polecam Ebay.de lub Ebay.com, bo czesc ludzi z Ameryki sle czesci na caly swiat. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexz Opublikowano 7 Lipca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2004 jesli chodzi o olej to nei chcialem oszczedzac tylko chodzilo mi o to ze mam maly wyciek ktory chcialem usunac po seznie jak ja rozbiore na zime do malowania itd ale widze ze chyba bede musial sie zajac tym juz terazco do spalania widze wyrazny spadek od kiedy zaczalm ja krecic wyzejnarazie jezdze glownie po miescie czeto w korkach czeste hamwanie i ruszanie i jak zaczynalem krecilem ja do ok 3,5 4 tys a teraz krece ja d ok 6 7 to widze roznce palanie spada z tymze wciaz czto w ruchu ulicznym wyciagam od 1 tys w gore na 2jce jezdzac po miescie zwlaszcza ze dpiero sie wczuwam do moto nie przekraczam 100 120 tam gdzie jest to mozliwe wiec kozystam max z 3 gora 4 pierwszych biegow wydaje mi sie z wysokosc spalania jest spowodowana wlasni zlym kreceniem obrotami ( mam przyzwyczajenia z samochdu i wydaje mi sie ze pow 5 tys moto sie meczy a ono dopiero zaczyna zyc) mysle ze jak to przelamie to bedzie luziktak czy tak odwiedze mechanika ale awarie czujnika po szlifie raczej bym wyeliminowal poniewaz po zakupie rozkrecilem wszystki owiewki zdjalem chlodnice wydech itd dokladnie ja ogladalem z kazdej strony i poza znanymi wczeniej miejscami nigdzie wiecej nie dostala pozdrawiam i dziekuje za liczne odp i czkam na nastepne 8) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.