Lesio17 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Siemka :biggrin: Nabyłem kawasaki ltd 454 i mam problem z odpaleniem,gaźnik wyczyszczony.Nurtuje mnie jedno a właściwie to dwie rzeczy,czy moje problemy z odpaleniem może być filtry stożkowe (inne niż powinny być)i brak vacuum pompy.Czy mogą być te przyczyny lub jakiejś inne,motor stał 3 lata na powietrzu. Z góry dzięki za podpowiedzi :biggrin: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 czyli nabyles motocykl ktorego nigdy wczesniej nie uruchomiles? brawo, bo teraz mozesz przegladac wszystko lacznie z tym czy jest kompresja... oczywiscie to pesymistyczna opcja, ale dziwi mnie podejscie motocyklistow kupujacych sprzet w ciemno. Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 czyli nabyles motocykl ktorego nigdy wczesniej nie uruchomiles? brawo, bo teraz mozesz przegladac wszystko lacznie z tym czy jest kompresja... oczywiscie to pesymistyczna opcja, ale dziwi mnie podejscie motocyklistow kupujacych sprzet w ciemno.Widzisz nabyłem motor za jedynie 100 euro a co do kompresji jest ok, mam tylko problem z układem paliwowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 A może z zaworami ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 24 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2013 Hmmm sprawdzę muszę zobaczyć do serwisówki ale dzięki :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lesio17 Opublikowano 10 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 czy gaźniki od kawasaki LTD 440 są te same jak do kawy ltd 450? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yze750 Opublikowano 10 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2013 Zapomnij o 440 LTD, to dwa różne sprzęty. LTD 454 (w Europie LTD 450) był dawcą silnika dla GPZ 500, ER-5, KLE 500. To "połówka silnika" od starej GPZ 900. Także tylko takich części szukaj. Kupiłem kiedyś taki sprzęt - też ze stożkami. Z nimi byłe SAME problemy. Nie palił jak trzeba, grzał się podczas jazdy, brak mocy i dziury w obrotach. Kombinowałem z dyszami i dalej lipa. W końcu kupiłem oryginalny airbox. Najpierw zajrzyj do zaworów (na śrubki), zmień świece. Te stożki na początek okręć do połowy taśmą by nie zasysały za dużej ilości powietrza. Tutaj pompę, która pompuje paliwo stanowi kranik a w nim membrana. Membrana ma być szczelna. Zdejmij wężyk z kolektora i zacznij zaciągać powietrze, zobaczysz czy paliwo leki przez kranik (ma być na ON). Rozumiem, że paliwo masz nowe? ;) Ogólnie ten silnik jest prosty jak drut, do wszystkiego jest dostęp, w USA spokojnie robią na nim ponad 150 tys. mil. A jak kręcisz to świece są suche czy mokre? Cytuj --== XtzParts.com - części do XTZ 660, XTZ 750, TDM 850, TRX 850, TDM 900 ==-- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.