jarss Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Witam, od sierpnia zeszłego roku dośiadam Vulkana Custom 900 rok produkcji 2009 grudzień ,pierwsza rej 14 01 2012 r.Jestem drugim właścicielem,kupiłem go ze stanem licznika 16700 km,ksiązka przeglądów orginał kupiony w salonie w Polsce.Sprzedający kupił BMW turystyka ,więc jakiś podenżeń nie miałem ,ze śię go wyzbywa z powodów technicznych .W zeszłym roku zrobiłem do zimy nim 2000 tyś km ,nie jest to dłużo ale motorami nie jeżdziłem 35 lat .Dawniej były to WSK GAZELA WFM,itp .Moje wrażenia są nie poruwnywalne co do tamtych motorów,Kawka prowadzi się świetnie ,ma moc ,na zbiorniku 20 l.robię 400 km,przy spokojnej jezdzie .W czym mój problem nie mam instrukcji obsługi po Polsku, jest ale w paru innych językach .Mam kilka pytań co do obsługi motora itp,i róznych tematów związanych z exploatacją . 1)Jaki olej stosowac do silnika oraz filtr olejowy.2)Co ile wymiana swiec zapłonowych.3)Jaki naciąg paska napędowego.4)Ciśnienie w oponach .5)Co ile zmienia się filtr powietrza .6)Czy jest jakaś potrzeba sprawdzenia na kompie.7)Proszę o wsparcie ,jestem zielony w mechanice motorowej(WSK i inne dawne motory miałem w jednym palcu )szacun. Edytowane 7 Lutego 2013 przez jarss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 szukanie nie boli, a wujek google zawsze ci prawde powie ;) http://ebookbrowse.com/kawasaki-vn900-vulcan-classic-06-service-manual-pdf-d236541846 schemat przegłądów pod hasłem "periodic maintenance" Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarss Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Tak jest ale nie po polsku tak ze mnie to nie udządza sory za chęci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Tak jest ale nie po polsku tak ze mnie to nie udządza sory za chęci. wujek google jest też świetnym tłumaczem. warto wiedzieć ponieważ instrucji po polsku jeszcze na oczy nie widziałem do vulcana. w małym skrócie:przeglądy co 12tyś (olej, filtr oleju, świece, filtr powietrzafiltr powietrza co 18 tyśpłyn hamulcowy co 24 tyspłyn chłodz co 36 tyś lub 3 lataregulacja zaworów 42 tysolej 10w40 3,2 litra (motocyklowy) i filtr oleju np HF303na kompie nic sie nie sprawdzaugięcie paska 1,5 - 4mm pod naciskiem siły 45 niutonów ( ok 4,5 kg) ciśnienie w oponie przedniej do 180 kg ładunku:200 kPa (2.00 kgf/cm², 28 psi)ciśnienie w oponie tylnej do 97.5 kg ładunku (jazda solo):200 kPa (2.00 kgf/cm², 28 psi)ciśnienie w oponie tylnej 97.5 ∼ 180 kg :225 kPa (2.25 kgf/cm², 32 psi) Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarss Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 Dzięki za obszerną informację ,przyda się ,miłego wieczoru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.