Skocz do zawartości

jarss

Forumowicze
  • Postów

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jarss

  • Urodziny 07/31/1953

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Piękno tego świata.
  • Skąd
    małopolska

Osobiste

  • Motocykl
    Kawasaki Vulkan900Custom
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia jarss

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. jarss

    VN 900

    Dzięki temat ,zamknięty lidhghbary podłączone ,działają super ,ale co z tego ,jazdy jazdy jeszcze nie bedzie zima trzyma na całego,pozdrawiam .
  2. jarss

    VN 900

    Dzisiaj właśnie zamówiłem przełącznik na Alegro ,typowy do lindbarów 60 zł,potrzeba tam jeszcze jakiś przekaznik,pytałem w Kawasaki nie mają .Postaram się wszystko skompletować to się odezwę do Ciebie.
  3. jarss

    VN 900

    Nic w temacie ,przyznam zwiedziłem juz parę sklepów serwisowych KAWASWAKI ,nie mają tego produktu ,dziwne ,jednak muszę kupić na AILEGRO. Tak się składa tłumzczyłem (gostkom )w czym problem oni są tylko pracownikami tak tłumaczyli.
  4. jarss

    Linki ,konserwacja.

    Dziśiaj odwiedziłem przyjazny serwis KAWASAKI ,otóz nie ma potrzeby jakiej kolwiek konnserwacji linek w pancerzach,poniewarz są one zabezpieczone fabrycznie przez ingerencię środków zewnętrznych ,twmat zamknięty.
  5. jarss

    Linki ,konserwacja.

    Myslę ze będzie trochę roboty ,ale zastosuję tą starą metodę..Zostało mi po wymianie trochę oleju Motul ,wezmnę strzykawkę zaplikuję po parę kropel w pancez ,napewno nie zaszkodzi.
  6. Dawno temu za czasów mojej młodości jezdziłem WFM, WSK ,Gazela ,był zwyczaj ze lało się olej do pancerza linki ,gazu,sprzęgła hamulca .przydłuzało to zywotność tych elementów .Pytanie czy takie metody stosuje się w obecnych motorach .
  7. jarss

    Płyn chłodniczy .

    Motor ma przejechane 18000 tys.km,znaczy ze o ten sezon mogę być spokojny ,stan płynu w normie.
  8. Ile tys kilometrów można jeżdzić na płynie chodniczym ,i jak sprawdzić prawidłowy jego poziom w zbiorniku,
  9. jarss

    Wydech do VN900

    Tez miałem zmieniać na Cobry ,ale mi koledzy rozradzili .muwią jak nie masz problemów ,sprzęt gwizda to nie kombinój .może mają rację .
  10. jarss

    Posiadacze VN 900

    Przegiądałem wczoraj stronę z akcesoriami do V900 strona USA ,i takie jak ja to widzę wygodne ,z oparciem dla kierowcy ,dla pasażera szerokie z wgłębieniem ,rewelacja, koszt do 600 usd.
  11. jarss

    VN 900

    Jestem nowy na forum .przyznam ten temat już wczoraj póściłem na forum Kawasaki nie mogę odnaleść go więc ponawiam. 1) jaki przełącznik będzie dobry i funkcjonalny do swiateł przeciw mgielnych limbachtów. 2)Podłączenie jest skomplikowane ,potrzebny fachowiec ,czy dam radę sam. 3) Dzięki za porady,pozdrawiam ,miłego weekendu.
  12. jarss

    VN 900

    W zeszłym roku 2012 w sierpniu nabyłem V 900 zrobiłem nim do zimy 2000km jestem zadowolony ,zaznaczam miałem przerwę w jezdzie 35 lat .Wsześniej motory typu WSK.Nie ma poruwnania w jezdzie na V 900 trzeba myśleć moc ,przyśpieszenie ,podczas paru tygodni jazdy miałem 4 poslizgi na bok ,dobrze ma gmole to nie porysowałem go ,Motor rok prod.2010 salonowy kupiłem od pierwszego właściciela ,zadbany ,prawie nówka,kupiłem ze stanem licznika 16700km,serwisowany ,czekam tylko wiosny i LwG.pozdrawiam.
  13. Ja nie mam jeszcze problemów z hamulcami ,ale mam pytanie co to jest ten oplot który polepsza hamowanie ,jaka cena tego ustrojstwa ,jak jest to dobre może bym u siebie to zamontował .,jakieś na ten temat wiadomości ,chętnie posłucham ,miłego weekendu.
  14. jarss

    Vulcan 900 Custom

    Mam V900 ubrany ze chej ,oj cieszy oko .
  15. Tak ja w swoim mam dwa schowki boczne dosyć duże ,a kufer tylni mieśći dwa kaski spokojnie ,na wypad weekendowy można tam już wsadzić parę ciuchów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...