Skocz do zawartości

Kawasaki Vulkan 900 Custom


jarss
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od sierpnia zeszłego roku dośiadam Vulkana Custom 900 rok produkcji 2009 grudzień ,pierwsza rej 14 01 2012 r.

Jestem drugim właścicielem,kupiłem go ze stanem licznika 16700 km,ksiązka przeglądów orginał kupiony w salonie w Polsce.Sprzedający kupił BMW turystyka ,więc jakiś podenżeń nie miałem ,ze śię go wyzbywa z powodów technicznych .W zeszłym roku zrobiłem do zimy nim 2000 tyś km ,nie jest to dłużo ale motorami nie jeżdziłem 35 lat .Dawniej były to WSK GAZELA WFM,itp .Moje wrażenia są nie poruwnywalne co do tamtych motorów,Kawka prowadzi się świetnie ,ma moc ,na zbiorniku 20 l.robię 400 km,przy spokojnej jezdzie .W czym mój problem nie mam instrukcji obsługi po Polsku, jest ale w paru innych językach .Mam kilka pytań co do obsługi motora itp,i róznych tematów związanych z exploatacją .

 

1)Jaki olej stosowac do silnika oraz filtr olejowy.

2)Co ile wymiana swiec zapłonowych.

3)Jaki naciąg paska napędowego.

4)Ciśnienie w oponach .

5)Co ile zmienia się filtr powietrza .

6)Czy jest jakaś potrzeba sprawdzenia na kompie.

7)Proszę o wsparcie ,jestem zielony w mechanice motorowej(WSK i inne dawne motory miałem w jednym palcu )szacun.

Edytowane przez jarss
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szukanie nie boli, a wujek google zawsze ci prawde powie ;)

 

http://ebookbrowse.com/kawasaki-vn900-vulcan-classic-06-service-manual-pdf-d236541846

 

schemat przegłądów pod hasłem "periodic maintenance"

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest ale nie po polsku tak ze mnie to nie udządza sory za chęci.

 

wujek google jest też świetnym tłumaczem. warto wiedzieć ponieważ instrucji po polsku jeszcze na oczy nie widziałem do vulcana.

 

w małym skrócie:

przeglądy co 12tyś (olej, filtr oleju, świece, filtr powietrza

filtr powietrza co 18 tyś

płyn hamulcowy co 24 tys

płyn chłodz co 36 tyś lub 3 lata

regulacja zaworów 42 tys

olej 10w40 3,2 litra (motocyklowy) i filtr oleju np HF303

na kompie nic sie nie sprawdza

ugięcie paska 1,5 - 4mm pod naciskiem siły 45 niutonów ( ok 4,5 kg)

 

ciśnienie w oponie przedniej do 180 kg ładunku:

200 kPa (2.00 kgf/cm², 28 psi)

ciśnienie w oponie tylnej do 97.5 kg ładunku (jazda solo):

200 kPa (2.00 kgf/cm², 28 psi)

ciśnienie w oponie tylnej 97.5 ∼ 180 kg :

225 kPa (2.25 kgf/cm², 32 psi)

Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...