Skocz do zawartości

Czy KLR 650 są gdzieś blokowane?


Rekomendowane odpowiedzi

Panowie tak jak w temacie. Czy te motocykle mogły być gdzieś blokowane? Jeśli tak, to gdzie? Szukałem informacji w necie, lecz nic konkretnego nie wynalazłem. Mój jest na dotarciu, nowy tłok wossnera i szlif, tłumik przelotowy, ale myśle czy gdzieś może w airboxie czegoś nie ma? Może coś z gaźnikiem? Ktoś coś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedynie na śrubie od mieszanki(pilot screw), z tego co pamiętam Włochy,Japonia 1i7/8 obrotu,USA-3 obroty,chodzi o emisje spalin.U siebie mam na 3 1/3 obrotu i jestem zadowolony.Jak chesz to skróć sobie jeszcze sprężynę od membrany o 1/5- poprawisz moment obrotowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdziłem dokładnie, MIN 1 7/8,a na Stany szło 2 3/8 a u siebie mam 2 i 3/4, Nie pomylisz dół gaźnika od strony cylindra,jest tylko jedna. Śrubka jest w pionie więc gaźnik musisz mieć wykręcony.

Edytowane przez TomaszKLR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłem tak jak u Ciebie i myśle, że moto ma gorszego muła na niskich obrotach. Mój gaźnik był skręcany przez kolege i ów śrubka była po prostu 'na oko' skręcona, lecz gdy ją dokręcałem było ponad 3 obroty i wtedy chodził lepiej. Teraz jakby na niskich jest przyduszony. Więc zwiększyć, ale o ile próbować? pół obrotu?

 

Dobra, zaczynam od 2 obrotów( 1 obrót = 360*) i będę zwiększał o poł, zobaczymy, co wyjdzie :)

 

Edit. 2 obroty, dużo lepiej chodzi, lepiej się wkręca na obroty. Spróbuje jeszcze z 2 i 1/4 lub 2 i 1/2.

 

Kusi mnie skrócenie tej sprężyny, ale boje się trochę, każda sprężyna ma inną elastyczność, jeśli skróce, za mało lub za dużo może gównianiej chodzić i potem szukaj nowej sprężyny :P

Edytowane przez Dexster
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze zrobiłeś skręcając na 2 obroty, u mnie mam skróconą sprężynę i mi wciąga więcej powietrza na wolnych obrotach dlatego u mnie się nie dusi i mogłem sobie pozwolić na trochę większe rozkręcenie śrubki (więcej paliwa) co do sprężynki nie namawiam, zrobisz jak uważasz, po skróceniu sprężyna ma nadal przytrzymywać membranę, tylko ma mieć lżej podnosić przepustnicę powietrza. Poza tym dobrze kombinujesz :lalag: Prosta zasada- więcej paliwa- musi być więcej powietrza bo się będzie dusić, czyli pokombinować poregulować i będzie cacy :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...