Skocz do zawartości

TomaszKLR

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    KAWASAKI KLR 650
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    ?owicz

Osiągnięcia TomaszKLR

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. TomaszKLR

    Witamy na forum Łódź

    Witam i pozdrawiam. Byle do wiosny :biggrin:
  2. Dobrze zrobiłeś skręcając na 2 obroty, u mnie mam skróconą sprężynę i mi wciąga więcej powietrza na wolnych obrotach dlatego u mnie się nie dusi i mogłem sobie pozwolić na trochę większe rozkręcenie śrubki (więcej paliwa) co do sprężynki nie namawiam, zrobisz jak uważasz, po skróceniu sprężyna ma nadal przytrzymywać membranę, tylko ma mieć lżej podnosić przepustnicę powietrza. Poza tym dobrze kombinujesz :lalag: Prosta zasada- więcej paliwa- musi być więcej powietrza bo się będzie dusić, czyli pokombinować poregulować i będzie cacy :biggrin:
  3. Sprawdziłem dokładnie, MIN 1 7/8,a na Stany szło 2 3/8 a u siebie mam 2 i 3/4, Nie pomylisz dół gaźnika od strony cylindra,jest tylko jedna. Śrubka jest w pionie więc gaźnik musisz mieć wykręcony.
  4. Jedynie na śrubie od mieszanki(pilot screw), z tego co pamiętam Włochy,Japonia 1i7/8 obrotu,USA-3 obroty,chodzi o emisje spalin.U siebie mam na 3 1/3 obrotu i jestem zadowolony.Jak chesz to skróć sobie jeszcze sprężynę od membrany o 1/5- poprawisz moment obrotowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...