Dexster Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Panowie tak jak w temacie. Czy te motocykle mogły być gdzieś blokowane? Jeśli tak, to gdzie? Szukałem informacji w necie, lecz nic konkretnego nie wynalazłem. Mój jest na dotarciu, nowy tłok wossnera i szlif, tłumik przelotowy, ale myśle czy gdzieś może w airboxie czegoś nie ma? Może coś z gaźnikiem? Ktoś coś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKLR Opublikowano 6 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 Jedynie na śrubie od mieszanki(pilot screw), z tego co pamiętam Włochy,Japonia 1i7/8 obrotu,USA-3 obroty,chodzi o emisje spalin.U siebie mam na 3 1/3 obrotu i jestem zadowolony.Jak chesz to skróć sobie jeszcze sprężynę od membrany o 1/5- poprawisz moment obrotowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 6 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2013 W którym miejscu ów śrubka jest? Na spodzie gaźnika? Mam rozumieć, że mam ją dokręcić ma max i odkręcić na 3 i 1/3 obrotu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKLR Opublikowano 7 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Sprawdziłem dokładnie, MIN 1 7/8,a na Stany szło 2 3/8 a u siebie mam 2 i 3/4, Nie pomylisz dół gaźnika od strony cylindra,jest tylko jedna. Śrubka jest w pionie więc gaźnik musisz mieć wykręcony. Edytowane 7 Lutego 2013 przez TomaszKLR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dexster Opublikowano 7 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2013 (edytowane) Ustawiłem tak jak u Ciebie i myśle, że moto ma gorszego muła na niskich obrotach. Mój gaźnik był skręcany przez kolege i ów śrubka była po prostu 'na oko' skręcona, lecz gdy ją dokręcałem było ponad 3 obroty i wtedy chodził lepiej. Teraz jakby na niskich jest przyduszony. Więc zwiększyć, ale o ile próbować? pół obrotu? Dobra, zaczynam od 2 obrotów( 1 obrót = 360*) i będę zwiększał o poł, zobaczymy, co wyjdzie :) Edit. 2 obroty, dużo lepiej chodzi, lepiej się wkręca na obroty. Spróbuje jeszcze z 2 i 1/4 lub 2 i 1/2. Kusi mnie skrócenie tej sprężyny, ale boje się trochę, każda sprężyna ma inną elastyczność, jeśli skróce, za mało lub za dużo może gównianiej chodzić i potem szukaj nowej sprężyny :P Edytowane 7 Lutego 2013 przez Dexster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszKLR Opublikowano 8 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2013 Dobrze zrobiłeś skręcając na 2 obroty, u mnie mam skróconą sprężynę i mi wciąga więcej powietrza na wolnych obrotach dlatego u mnie się nie dusi i mogłem sobie pozwolić na trochę większe rozkręcenie śrubki (więcej paliwa) co do sprężynki nie namawiam, zrobisz jak uważasz, po skróceniu sprężyna ma nadal przytrzymywać membranę, tylko ma mieć lżej podnosić przepustnicę powietrza. Poza tym dobrze kombinujesz :lalag: Prosta zasada- więcej paliwa- musi być więcej powietrza bo się będzie dusić, czyli pokombinować poregulować i będzie cacy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.