Paweł B Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Mam mały problem z ustawieniem rozrzadu w tej Hondzie , rozebrałem nie patrząc na znaki i się troszke pogubiłem ,rok temu ustawiałem ale juz nie pamietam , jeżeli ktos posiada manuala w którym jest zawarte to jak ustawic rozrząd to bardzo bym prosił o takiego manuala bądz informacje jak ustawic? Tylne cylindry 1 - lewy tylni 3- prawy tylni Ustawiam na znaki 1-3 na kole magnesowym na łaczenie połówek na godz 3 czyli od strony tylniego koła Tłok GMP ,i jak ustawic wałki ? znakami na zębatkach do góry z krzywkami do siebie czy krzywkami na zewnątrz głowicy? ,czy też znakami przecinajacymi łaczenie pokrywy klawiatury z głowicą? Bardzo był bym wdzięczny za manuala bo na necie jest pełno takich okrojonych w których nic nie ma pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 W innym temacie dotyczącym tego samego motocykla napisałeś "w moim manualu" a teraz szukasz ????Rozgrzebałeś bardzo skomplikowany silnik nie pytając na forum, nie robiąc żadnych znaków, nie robiąc zdjęć ?A teraz dopiero szukasz pomocy.W tym silniku są cztery różne wałki rozrządu i jaką mamy pewność, że ich nie pozamienałeś ?Konstruktor projektując ten silnik przewidział takie manewry początkujących mechaników i zaprojektował prozaiczne rozwiązanie - wał na GMP 1-3 i wałki na znakach pokrywających się z podziałową mostków.Tyle w temacie Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Tak w moim manualu ponieważ ten manual jest nie pełny , zanim napisałem temat to szukałem w internecie ale nic nie znalazłem , nie znaczyłem nic ani nie ustawiałem na znaki by wiedziec jak potem ma byc, mój błąd ,ponieważ to zlekceważyłem będąc pewien ze ustawie ,bo już wczesniej ustawiałem i nie byo problemu:) . No tak sinik co prawda jest skomplikowany , ustawił bym ściągając przednią pokrywe klawiatury , podpatrujac na znaki 2-4 ale nie ściągałem jeszcze ponieważ po założeniu nowego łańcucha i napinacza chcę sprawdzic czy nic nie tłucze się. Przed złożeniem pokryw klawiatury będę kręcic wałem korbowym bo musze z ciekawosci zobatrzec jak pokolei pracują poszczegulne cylindry chodzi o ssanie sprężanie praca i wydech , wtym pięknym silniku. jeżeli chodzi o wałki to napewno nie pomyliłem ,a jak bym pomylił to są one bardzo dobrze opisane Super dzięki za info :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Czytaj kolego mój tekst kilka razy aż dojdziesz do jedynego słusznego wniosku.Rozrząd ustawiamy na GMP 1-3 to co chcesz zobaczyć na GMP 2-4 ?????????????????? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Wałki są inne ale wydaje mnie się że jeżeli ustawił bym 2-4 gmp przód to wałki były by znakami na przcięciach mostka :)?,chyba że sie mylę ? I dzięki temu bym wiedział ze wałki tylnich cylindrów tez mają byc tak znakami ustawione .Zaraz zbieram się do garażu działac dalej , ale powracając do tylnich cylindrów to znaki mają byc na przecięciu mostka no ale w jakim położeniu bo znaki są po 2 stronach na zębatce i równie dobrze wałek może byc odwrócony o 180 stopni? Edytowane 5 Lutego 2013 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 5 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 Wałki są inne ale wydaje mnie się że jeżeli ustawił bym 2-4 gmp przód to wałki były by znakami na przcięciach mostka :)?,chyba że sie mylę ?Mnie nie interesuje co Ci się wydaje.Chcesz to poskładać czy nadal dyskutować ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł B Opublikowano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2013 (edytowane) Ide do garażu wszystko posprawdzac bo pewnie głupoty wypisuje bo zdarzyc sie może ze zakładajac wałki o 180 stopni na odwrót bym ich niezałożył bo krzywka wcisła by zawory akurat wtedy kiedy tłok jest w GMP i złożenie było by nie możliwe. Jasne że poskładac:)A dyskutowac o mechanice lubię bardzo:), przy czym dowiadywac się wielu nowych rzeczy których jeszcze nie wiem od osób które wiedzą więcej . Silnik pali pięknie nic sie nie tłucze , teraz tylko regulacja zaworów i biorę sie za następny cylinder . Edytowane 5 Lutego 2013 przez Paweł B Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.