Shinigami Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Rzecz rozbija się na wstępie o dwie sprawy. Jeden to to, że te sety dla zaawansowanych kierowników to zwykle dwu suwy o mocy 45kucy i wadze niespełna 90kg czyli stosunek mocy do masy jest godny niejednego samochodu za pólmiliona. Dwa to przeniesienie całej tej mocy w terenie jest sporo trudniejsze w terenie. Żeby na asfalcie opanować moc nie trzeba się aż tak strasznie nadwyrężać, bo przyczepność jest stale dobra. Mówię tutaj o normalnym niezniszczonym lub umiarkowanie nierównym asfalcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Jest jeszcze jeden szczegół - zestopniowanie skrzyni biegów. Na czarnym jak masz 50km to nie poszalejesz ani z prędkością ani z przyspieszeniem. W enduro 50km przy predkosci maksymalnej jakies 130km/h przyspieszenie urywa dupe a brak trakcji potęguje wrażenia.I nie bierz na początek do endurowania 450'tki czy czegoś w podobie, bo potem tacy jeżdzą i powodują wypadki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FoudraX Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 Aha, teraz łapie. Dzięki za posty.Niech moc będzie z wami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 22 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2013 No ze mną jest oszałamiające 30 kucy na asfalcie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.