Gagee Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 wiatam.Chciałbym kupić silnik od mz250 - narazie szukam. Jeśli się znajdzie: ide do gościa; on mówi stan igiełka, jak udowodnić, że się myli? :D Na co patrzeć, żeby nie kupić 30 kg złomu?pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dybcio Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 jeżeli chodzi o sprawy mechaniczne to Ci nie poradzę - ale mogę pomóc w kwestii papirÓw :D Byeee :!: :mrgreen: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skalar Opublikowano 2 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2004 Co do silnika to najlepiej jakby udalo Ci sie go odpalic, ale jak nie to pierwsza czynnosc jaka wykonasz to sprawdz czy obraca sie wal (kopniakiem) pozniej czy ma kompresje i nie ucieka gdzies powietrze, np. pod glowica. Jesli bedzie silnik bez tlumika, mozesz zerknac przez otwor czy ma wszystkie pierscienie (tak u kumpla wyczailem ze nie mial jednego piescienia :lol: ). Mozesz tez powachlowac wajcha od biegow, spawdz czy wszystkie zaskakuja ,ruszajac zebatka (mozesz odkrecic swiece by bylo lzej). Jesli bedziesz mial mozliwosc zdjac glowice, to zdejmuj. Zobacz jaki szlif, czy sa jakies luzy na tloku (dobrze byloby zdjac cylinder i zobaczys luzy na korbowodzie) No i ogole ogledziny, sprawdzenie czy kartery nie sa popekane.pozdrawiam :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.