Skocz do zawartości

który lepszy


michlasz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Zakupiłem sobie dniepra i mam zamiar wymienic gaźniki bo stare są roz..... (Kolego, nawet jeśli są roz... to można wyrazić to w bardziej kulturalny sposób). Zastanawiam sie które zakupic K65 czy K68...? które są lepsze? czy to bez róznicy? komplet naprawczy nie wchodzi w gre za mocno wytarty jest korpus gaźnika w środku po przepustnicy.Miałem już dniepra kiedyś tam i świetnie sie spisywały K65,ale w tej samej cenie są K68 i tak nie wiem...

 

Oba typy są OK. Ponieważ dostępne obecnie w większości są pochodzenia chińskiego, to trochę loterią jest trafienie na egzemplarze zadawalające kupującego. Osobiście sądzę, że K68 będą trochę lepsze, bo to nowsza konstrukcja. Na właściwy efekt działania gaźników ogromny wpływ ma stan slnika, o czym wiele osób zapomina. Jesli głowice, cylindry, zapłon i reszta podzespołów są zużyte to wstawienie nawet złotych gaźników nie wyeliminuje problemów.

 

Dzięki pewnie kupie K68.a co do silnika to jest w dobrym stanie bo po kupieniu rozebrałem cały silnik żeby go uszczelnic i zobaczyc w jakim jest stanie bo przyprowadzony był z białorusi i pare lat stał i rdzewiał.

I jeszcze jedno pytanie, bo te gaźniki K68 mają po bokach takie krócce (rórki na wężyk) czy trzeba połaczyc oba gaźniki rórką czy jak??

Edytowane przez michlasz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Zakupiłem sobie dniepra i mam zamiar wymienic gaźniki bo stare są roz..... (Kolego, nawet jeśli są roz... to można wyrazić to w bardziej kulturalny sposób). Zastanawiam sie które zakupic K65 czy K68...? które są lepsze? czy to bez róznicy? komplet naprawczy nie wchodzi w gre za mocno wytarty jest korpus gaźnika w środku po przepustnicy.Miałem już dniepra kiedyś tam i świetnie sie spisywały K65,ale w tej samej cenie są K68 i tak nie wiem...

 

Oba typy są OK. Ponieważ dostępne obecnie w większości są pochodzenia chińskiego, to trochę loterią jest trafienie na egzemplarze zadawalające kupującego. Osobiście sądzę, że K68 będą trochę lepsze, bo to nowsza konstrukcja. Na właściwy efekt działania gaźników ogromny wpływ ma stan slnika, o czym wiele osób zapomina. Jesli głowice, cylindry, zapłon i reszta podzespołów są zużyte to wstawienie nawet złotych gaźników nie wyeliminuje problemów.

 

Dzięki pewnie kupie K68.a co do silnika to jest w dobrym stanie bo po kupieniu rozebrałem cały silnik żeby go uszczelnic i zobaczyc w jakim jest stanie bo przyprowadzony był z białorusi i pare lat stał i rdzewiał.

I jeszcze jedno pytanie, bo te gaźniki K68 mają po bokach takie krócce (rórki na wężyk) czy trzeba połaczyc oba gaźniki rórką czy jak??

Wez k68 bo sa dobre nawet te chinskie jak dobrze trafisz.Tylko od razu pisze ze jazda na nich do oszczednych nie nalezy i iglice ustawiaj na drugi zabek od dolu zeby mial bogata mieszanke .Wazne jest zeby bylo równe sprezanie na obu cylindrach bo jak jest mniejsze na ktoryms z cylindrow to trzeba mu dac mniej powietrza zeby rowno chodzil .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki zastanowie sie jeszcze które kupić,ale wychodzi na to że jedne i drugie są dobre zależy jakie sie trafią :wink: na razie mam drużo droższy wydatek...głowica mi pękła he he...aż bęzyna ucieka.Lubie te motory są nie przewidywalne zawsze coś sie może stać i jest ciekawiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...