Skocz do zawartości

Suzuki Rm 125 97r.


rafal691
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Problem zaczął sie od gaźnika Keihin PWK ułamana(przetarta) iglica na rowkach wysokie obroty na jałowym przy dodaniu gazu gaśnie. Kupiłem gaźnik Mikuni TM od dawcy po założeniu i wyregulowaniu wolnych obrotów sprzęt przez 1.5h latał jak należy następnie ten sam objaw co w Keihin okazało się że iglica wolnych obrotów wypadła (brak spreżyny). Wizyta w serwisie suzi iglica 3 dni później przyszła założona. Po odpaleniu wchodzi na 3/4 zakresu obrotów. Iglica wkręcona na maksa przepustnica opuszczona maksymalnie. Nie idzie wyregulowac obrotów. Jakies pomysły porady? Z góry dziekuje za wszystkie odpowiedzi i pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że założyłeś gaźnik dedykowany do 4T, teraz musisz się spowiedziewać problemów, i pierwsze co zacznij to regulacja poziomu paliwa i ustawienie iglicy, jeśli nie pomoże to prawdopodobnie wymiana dysz. A no i rozbierz w mak i wyczyść gaźnik jakąś chemią. A najlepiej jak byś założył PWK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam

Dorwałem iglice z zagranicy załozyłem do starego keihina i wszystko "gra" moto pali bez problemu tylko zostało wyregulować wolne obroty ;) teraz czas zbierać na nowy kosz sprzęglowy stary ma juz lata świetlości za soba ;)

Edytowane przez rafal691
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...