Skocz do zawartości

Poza tymi dwoma Mercedesami mam jeszcze troche gratow..


Rekomendowane odpowiedzi

Ciekawe, bo dosyc rzadko spotykane. AMG Monoblock 17", ale ale ogol sa to wersje ze tak je nazwe 'wypukle', a te moje sa proste, IMO ladniejsze :D

17" ET 11, 8" szerokosci. W stanie db, a jako ze niedawno zachcialo mi sie ich uzywac przez moment do A8, to i na pewno sa proste bo kosztowalo mnie to 300 zeta :D (razem z dorobieniem pierscieni). Ja uzywalem ich w 560SEC, pasuja do A8 i u niektorych powodowalyby polucje nocne bo nie trzeba zadnych dystansow - na styk mieszcza sie w nadkolach :D No ale dla mnie za bardzo walilo to wiocha, wiec kupilem oryginalne felgi do Audi. Pasuja tez do w210, i nawet ladnie calosciowo to wyglada.

Polecam.

Cena za komplet: 1500 zl

PS. Niedawno sprzedalem AMG Penta 16" w znacznie gorszym stanie za 2500 zeta - to tak a propos ceny..

 

500SEC-lakier3.jpg

AMG_Monoblock-3.jpg

AMG_MBlock-1.jpg

AMG_MBlock-3.jpg

AMG_MBlock-5.jpg

AMG_MBlock-6.jpg

Edytowane przez JareG

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny merol tez chciałem sobie kiedys kupic ale koszty utrzymania za duze.

Ile Ci pali? zmiescisz sie w 25 l na 100?

 

Masz nivo? jaki koszt regeneracji?

 

Felgi drogie, wolałbym dołozyc troszkę i do seca kupic taki wzór :P

http://allegro.pl/asa-bbs-18-5x108-ford-renault-i2782431608.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny merol tez chciałem sobie kiedys kupic ale koszty utrzymania za duze.

Ile Ci pali? zmiescisz sie w 25 l na 100?

Mieszcze/miescilem sie w 15/100 sredniego spalania. W trasie przy 100/h jest 10l/100

 

Masz nivo? jaki koszt regeneracji?

Nie mam, w zadnym nie mialem, tak samo jak ASR - swiadomie. A mialem c126 cztery sztuki panie.. Swoja droga nivo rzadko sie psuje, czesciej siadaja amortyzatory czyli potocznie mowiac 'kule' - koszt jednej to cos pomiedzy 200 a 300 zl wiec nie ma tragedii

 

Felgi drogie, wolałbym dołozyc troszkę i do seca kupic taki wzór :P

http://allegro.pl/as...2782431608.html

Mamy inne spojrzenie na estetyke w wydaniu MB. Fakt, BBS robilo felgi do Mercedesa, ale nie takie..

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy da sie jakos zepsute nivo zamienic / zrobic swapa na zawieszenie bez nivo.

Rzadko sie psuje ale jak juz sie zepsuje to tanie nie jest.

Bez problemu. Wstawiasz zwykle amory z tylu, a z przodu robisz na pompie obieg zamkniety.

Tyle, ze jesli chodzi o nivo w kombi, to taka konwersja jest nie do konca przemyslana - ja w swoim kombi wozilem ponad 500kg towaru, i auto stalo rownolegle do podloza, i zachowywalo sie jakby nic nie bylo na pace. I po to wlasnie jest nivo w kombi.

 

Powiedz mi czy ke jettronic sprawia problemy? sam ustawiasz? Masz lpg?

Mam lpg, przeciez napisalem o tym w pierwszym poscie. KE-jet sprawia problemy, jesli jest zaniedbany/rozregulowany przez jakiegos partacza/rozpierd** od strzalow bo jakis cymbal nie umial zalozyc poprawnie instalacji. Ja uzywam gazu od 2006 roku, w automacie (co podobniez dodatkowo komplikuje zalozenie lpg), reaktor ma spory kolektor dolotowy wiec jak stamtad cos pierdnie to pieluchy moga w domu obok spasc :laugh: .. ale mi nigdy nic nie strzelilo. A mam juz ktoregos MB z mechanicznym wtryskiem zagazowanego.

KE-jet jest nieustawialny dla zwyklego usera - mozna sie bawic takim pierdolnikiem do zmiany rodzaju paliwa, mozna sie bawic polozeniem klapy, ale w ten sposob to mozna sobie ladnie auto rozregulowac. Ja mam od tych spraw fachowcow, sam nic nie dlubie.

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka masz generację lpg? 1, 2 ,3 ?

Rozmawiałem z gazownikami i mowili ze jak strzeliło to pogieło maskę i uszkodziło przepływomierz więc jest ryzyko przy 1 i 2 generacji.3 generacja na chwilę obecną jest juz nie dostepna i mozna znależc pojedyncze sztuki (lezaki magazynowe) Landi Renzo a ich koszt to ponad 3000zł... więc temat seca sobie odpusciłem.

 

Powiedz co ile trzeba regulowac wtrysk i ile za to płacisz?

 

Widziałem kiedys Seca z silnikiem 3.0 Diesel 147km z w124 za 9 tyś zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaka masz generację lpg? 1, 2 ,3 ?

Mam II generacje. I generacje mialem w w123 230TE '85, i tez dawala rade.

Ale wazne jest jak sie dobierze czesci, i jak sie zamontuje. No a potem jak sie wyreguluje parownik :)

 

Rozmawiałem z gazownikami i mowili ze jak strzeliło to pogieło maskę i uszkodziło przepływomierz więc jest ryzyko przy 1 i 2 generacji.3 generacja na chwilę obecną jest juz nie dostepna i mozna znależc pojedyncze sztuki (lezaki magazynowe) Landi Renzo a ich koszt to ponad 3000zł... więc temat seca sobie odpusciłem.

Mialem jednego SECa z III generacja, i nie bylo z nia problemow. I nie byl to IGS Landi Renzo, ktory byl najbardziej profesjonalnym rozwiazaniem ale drogim.

Lecz mozna do takikich duzych reaktorow zalozyc II generacje, i jesli jest dobrze skomponowana, i poprawnie zainstalowana nie ma z nia problemow - mialem taki typ lpg w V6 4.3 Blazer, ten reaktor zarl benzyne nie gorzej od 560SEC a na gazie naprawde fajnie sie jezdzilo.

 

Powiedz co ile trzeba regulowac wtrysk i ile za to płacisz?

Regulujesz jak musisz. Ja np. w tym w124 przekulalem prawie 200kkm na gazie, i nic nie trzeba regulowac. Auto ladnie odpala, i ladnie jezdzi i na benzynie i na gazie. Regulowalem tylko parownik po wymianie na nowy, przy silniku nic.

 

Widziałem kiedys Seca z silnikiem 3.0 Diesel 147km z w124 za 9 tyś zł.

SEC w dieslu.. :banghead: :mad:

No i za 9k zl, to musi byc szrot.. jesli chcesz SECa do zrobienia, to szukaj od ok. 20k zl. Ja takiego sprzedalem za 23k zl, z pocalowaniem w reke.

Edytowane przez JareG

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz masz 2 gen w sec 560? Ile km na niej zrobiobione?

Nie, mam jeszcze SECa ale na benzyne - tylko jednego mialem z III generacja, bo takiego kupilem od kolegi.

 

sel w dieslu był wiec co za problem.

A np. taki, ze SEC w dieslu nie wystepowal. Poza tym, Ty podajesz przyklad klasycznie skundlonego auta - a ja wyznaje zasade, ze jesli juz cos kombinowac, to zeby to bylo lepsze, i z glowa zakombinowane. Gdyby np. wsadzili do SECa 400CDI, to OK :) Aczkolwiek i tak wolalbym cos na benzyne.

Ogolnie jestem zdania, ze ciezko fabryke poprawic - w SECu tylko silniki V byly montowane, a wtedy diesli w V Mercedes nie robil, wiec niech juz tak zostanie.

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...