kaamil987 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Witam ostatnio kupiłem simsona s51 i był problem z gaźnikiem rozebrałem i okazało się ze był zatarty tłoczek od ssania zrobiłem to i dziś próbuję go odpalić pcham pcham i pcham i od czasu do czasu tylko zrobi pum pum pum coś się odezwie, przyspieszyłem mu troszkę zapłon to samo jak kopie to tez pum i pum i nie odpali. macie może jakieś pomysły na niego?? aha i nie wiem czemu ale jak tak kopie dłużej to z tłumika wylewa się paliwo. proszę o odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Człowieku były takie przypadki już na tym forum, więc poszukaj a nie na łatwiznę. Chyba, że twój jest inny no bo to pum, pum jest interesujące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaamil987 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 szukałem ale jakoś nie mogłem znaleźć :* Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 to ustaw zapłon dokładnie i wyczyść gaźnik. świeca ok.? 2 t musi być w dobrym stanie czyli odp. ciśnienie, brak luzu na łożyskach, dobre uszczelniacze itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaamil987 Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Dziś rano go odziwo odpaliłem :P ale ujechałem nim z 50metrów zgasł a z rury wydechowej zaczął wywalać paliwo z olejem wiec wymieniłem mu simeringi poskładałem wszystko git i znów jest tak ze go pcham pcham i tylko od czasu do czasu się odezwie ale nie załapie. świeca jest nówka iskre ma ze konia by zabiło, zapłon ustawiłem dobrze , simeringi wymienione na wale nie ma luzów, gaźnik wyczyszczony, wiec nie wiem co jest grane. mam jeszcze jedno pytanie czy pod cylindrem powinien być silikon ? bo zdaje mi się ze nie ? ma to jakieś znaczenie jak jest ? przed chwilką dałem mu inną świece, odpalił od kopa pochodził troszkę ustawiłem mu obroty i takie tam pogazowałem zgasiłem go zęby dokręcić świece, dokręciłem i już ciul nie odpali kopie i kopie i chce załapać ale nie może. może to wina kondesatora lub przerywacz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Dziś rano go odziwo odpaliłem :P ale ujechałem nim z 50metrów zgasł a z rury wydechowej zaczął wywalać paliwo z olejem wiec wymieniłem mu simeringiposkładałem wszystko git i znów jest tak ze go pcham pcham i tylko od czasu do czasu się odezwie ale nie załapie. świeca jest nówka iskre ma ze konia by zabiło, zapłon ustawiłem dobrze , simeringi wymienione na wale nie ma luzów, gaźnik wyczyszczony, wiec nie wiem co jest grane. mam jeszcze jedno pytanie czy pod cylindrem powinien być silikon ? bo zdaje mi się ze nie ? ma to jakieś znaczenie jak jest ? przed chwilką dałem mu inną świece, odpalił od kopa pochodził troszkę ustawiłem mu obroty i takie tam pogazowałemzgasiłem go zęby dokręcić świece, dokręciłem i już ciul nie odpali kopie i kopie i chce załapać ale nie może. może to wina kondesatora lub przerywacz? Dobrze? Czyli jakie wartości? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rezonator Opublikowano 7 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2013 pewnie zapłon źle ustawiony... WYRZUĆ KONDEK I PODŁĄCZ ZEWNĘTRZNIE ( PRZYKRĘĆ DO CEWKI JAKO MASA, A PLUSOWY PRZEWÓD POD STATOREM PRZEDŁÓŻ) GAŚNIE DLATEGO, ŻE NIE ZAWSZE STYKA MASA, REZO POWODUJE PRZESUWANIE SIĘ KONDENSATORA. POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.