blizzard1996 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) iks doradzasz mu do dupy... A Ty na koło wolisz 125 od "bzykaczy" mam 16 lat i w 2013 robię na A1 i jeżdżę simsonem manetka do oporu i wyżyłujesz z niego 80 ale chodzi o to ,że jeśli stopniowo będzie się przesiadał na coraz to mocniejsze "silniki" będzie lepiej jeździł niż 50% "motocyklistów"... Kupuj 125 później zrób prawko wyżej i przesiądź się na coś mocniejszego takie jest moje zdanie. A co do kilometrów mirage 130 Ci "styknie" do jakiegoś roku jazdy... Później jak się zarazisz będziesz chciał więcej :> Przynajmniej ja tak mam xd Edytowane 22 Listopada 2012 przez blizzard1996 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 zalowac kolego bedziesz, tym bardziej, ze zostalo Ci tylko pol roku.. wolalbym jezdzic simsonem niz nsr czy cbr 125. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 Kupie 125... według mnie to bezpieczniej będzie dla mnie. Jakbym kupił coś mocniejszego to pewnie bym nie ogarnął bestii. Teraz jak powiedziałem w domu, że kupuje sobie motor to mama: "no, no....później cie z drzewa będą zeskrobywać" :D Kolega Ma apke rs 125 i jezdzi na niej 2 lata, mowi, ze wieksza moc nie jest mu potrzebna. Więc chyba kupię cbr125 z 2008roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 22 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) iksie bez kitu do dupy doradzasz, juz wczesniej ale kolega mnie ubiegl.Wczesniej ja mu cos takiego zaproponowalem tez nie potrzebnie ale chlopak rozsadny i chce stopniowo wiec po co drugi raz to samo piszesz? Edytowane 22 Listopada 2012 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 22 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2012 (edytowane) Wezmę cbrke. Jechałem dzisiaj na dziko na cbrce z 2004 na parkingu. Ładnie idzie, może przyspieszenie nie rwie na kolo, ale zajebiscie mi sie jechalo, a nawet 50nie przekroczylem i dzwiek ladny :> a nsrka ma przyspieszenie o wiele lepsze od cbrki czy tylko nieznacznie? (nsr z 2001r a cbr z 2008r z wtryskiem) http://allegro.pl/honda-cbr125-cbr-125-2008r-sbk-leovinci-i2792658642.html Edytowane 22 Listopada 2012 przez mirage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A tak jeszcze zapytam. Czy się różni kategoria A1 od A po za pojemnością dozwolonego motocykla? Inny egzamin, trudniejszy czy taki sam i tylko wpisane w papiery jest do 125? Bo w czerwcu kończę 18, a bodajże 3mc przed skończeniem 18 można już zrobić prawko więc w marcu ładnie bym się za to zabrał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 1 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2012 Nie wiem jak to tam teraz jest ale obstawiam, że egzamin jest bardzo podobny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 3 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2012 (edytowane) To znowu ja :D Sprzedałem łódkę wędkarską, więc trochę fundusze mi się powiększyły. No i pojawiła się nowa opcja w zasięgu ręki - Yamaha R125.. Jest trochę większa od cbrki(dla mnie lepiej bo jestem wysoki). Pozycja chyba będzie wygodniejsza, bo na cbr trzeba sie było trochę skulić żeby się zmieścić :) Dobra r125? Wygląd prawie jak r6 :) 5-7tyś zł.. Też 4t i małe spalania, z wyglądu lepsza niż cbrka, moc podobna. Edytowane 3 Grudnia 2012 przez mirage Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 To znowu ja :D Sprzedałem łódkę wędkarską, więc trochę fundusze mi się powiększyły. No i pojawiła się nowa opcja w zasięgu ręki - Yamaha R125.. Jest trochę większa od cbrki(dla mnie lepiej bo jestem wysoki). Pozycja chyba będzie wygodniejsza, bo na cbr trzeba sie było trochę skulić żeby się zmieścić :) Dobra r125? Wygląd prawie jak r6 :) 5-7tyś zł.. Też 4t i małe spalania, z wyglądu lepsza niż cbrka, moc podobna. Strasznie się miotasz, Chopie. :P Nie lubię małych 4taktów, ale to przecież ma być Twoje moto. Na R'ce pozycja jest mniej wygodna niż na CBR'ce, a nawet gorsza niż w RS'ce, o NSR nie wspomnę. Powiedzmy, że Yamaha ma na tyle wygodną pozycję, żeby przejechać 150 km na raz bez problemu. R125 mało pali, ma wygląd i buczy jak szerszeń. NSR, RS to już inna bajka, pierdzi, śmierdzi i objeżdża buczących lanserów, a CBR? Kwestia gustu, ale chyba najlepiej pasuje mi do rozwożenia pizzy (jakby kufer zamontować). Spalanie na R125 i CBR? Znajomek jeździł przy odcinie 24h/dobę i ledwo doszło do 4,5. RS, NSR to około 5-11 l, moja RS'ka potrafiła na trasie chlapnąć 5,2 l, a przy ostrym odwijaniu brała prawie 11, ale to była bardzo przyjemna jazda. A i uważaj na taniuchne R'ki, bo możesz trafić na olejożerny motocykl i będzie ból, bo remonty w 4T to nie te same koszty co w 2T. :) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 To znowu ja :D Sprzedałem łódkę wędkarską, więc trochę fundusze mi się powiększyły. No i pojawiła się nowa opcja w zasięgu ręki - Yamaha R125.. Jest trochę większa od cbrki(dla mnie lepiej bo jestem wysoki). Pozycja chyba będzie wygodniejsza, bo na cbr trzeba sie było trochę skulić żeby się zmieścić :) Dobra r125? Wygląd prawie jak r6 :) 5-7tyś zł.. Też 4t i małe spalania, z wyglądu lepsza niż cbrka, moc podobna. Strasznie się miotasz, Chopie. :P Nie lubię małych 4taktów, ale to przecież ma być Twoje moto. Na R'ce pozycja jest mniej wygodna niż na CBR'ce, a nawet gorsza niż w RS'ce, o NSR nie wspomnę. Powiedzmy, że Yamaha ma na tyle wygodną pozycję, żeby przejechać 150 km na raz bez problemu. R125 mało pali, ma wygląd i buczy jak szerszeń. NSR, RS to już inna bajka, pierdzi, śmierdzi i objeżdża buczących lanserów, a CBR? Kwestia gustu, ale chyba najlepiej pasuje mi do rozwożenia pizzy (jakby kufer zamontować). Spalanie na R125 i CBR? Znajomek jeździł przy odcinie 24h/dobę i ledwo doszło do 4,5. RS, NSR to około 5-11 l, moja RS'ka potrafiła na trasie chlapnąć 5,2 l, a przy ostrym odwijaniu brała prawie 11, ale to była bardzo przyjemna jazda. A i uważaj na taniuchne R'ki, bo możesz trafić na olejożerny motocykl i będzie ból, bo remonty w 4T to nie te same koszty co w 2T. :) Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 No miotam się, bo chcę dobrze kupić za pierwszym razem. A nie, kupię cbrkę, i później: kurde, r125 byłby lepsza. Korzystałem ze stronki: http://cycle-ergo.com/ która obrazuje pozycję na motocyklu zależnie od podanego wzrostu i tak wyszło: Na cbrce śmiesznie trochę co? Taka się mała wydaje :)Widziełem R z 2012r za 4tyś, ale bez prawa do rejestracji, pewnie coś miała za uszami.... a tak to rocznik 2008 za +-6tyś można już kupić. I tak szukam 4t ze względu na spalanie, bo mam trochę kilometrów do przejechania, a nie będę co km tankować jak jest spalanie po 7l/100km :) A 150km na raz wystarczy, bo dalej nie będę się zapuszczał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 4 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 za 6.000,- to kupisz juz cos porzadnego, a nie gowno 125. ku*wa chcesz robic A1, a po miesiacu juz bedziesz mogl A robic. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirage Opublikowano 4 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2012 no właśnie nie :) zmieniają przepisy i wchodzi A2, a A będzie od 24lat można mieć, lub żeby dostać kat A trzeba przez 2lata mieć A2 zrobione po zmianie przepisów będę robił A2(od 18) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VinAlucard Opublikowano 6 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2012 (edytowane) za 6.000,- to kupisz juz cos porzadnego, a nie gowno 125. ku*wa chcesz robic A1, a po miesiacu juz bedziesz mogl A robic. Pozwól Chłopu kupić co chce, pojeździ, jak mu się znudzi to sprzeda, tym bardziej, że chce 4t, a take sprzęty schodzą łatwiej niż 2T. (Osobiście to odczułem) Szukaj YZF-125R, za prawie 7k dostaniesz sztukę, tylko miej się na baczności, bo młodzi użytkownicy R'ki zazwyczaj próbują doganiać stare poczciwe NSR'ki itd. i potem okazuje się, że silnik "żyje, ale co to życie". P.S @iks legalne 125 to fakt- nuda, ale starsze sprzęty to już kupa zabawy jest, bo fajnie-nieliniowo moc oddaje, a i lekkie i poręczne do miasta, także nie do końca bym się zgodził, że brak prędkości i frajdy z jazdy. :) Edytowane 6 Grudnia 2012 przez VinAlucard Cytuj "Generalnie rzecz biorąc, zdejmuję linkę tylko w niedzielę jak idę do kościoła..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.