Skocz do zawartości

blizzard1996

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    Simson sr50B
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Piława Dolna

Osiągnięcia blizzard1996

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam. Ostatnio jechałem do kolegi i po drodze simson zaczął słabnąć i trochę jakby trzaski wydmuchiwanej uszczelki ale nie. Przed tym zmieniałem łańcuch i zębatkę przy silniku z 17 na 15 miałem tego samego dnia wymienić korek oleju ale zerwałem :( i czekałem tydzień. Wszystko ładnie pięknie zakręcone działa dobrze wkręca się na biegach itd :) Wczoraj wyszedłem wieczorową porą jeszcze skwarno, było dobrze aż do momentu powrotu zaczął dziwnie strzelać no nie wiem jak można opisać ten dźwięk to nie z wydechu ale coś w silniku takie jakby... hmmm może trochę uderzanie czegoś nie wiem... Bynajmniej jakby coś uderzało w pewnych momentach słabnie i trochę też przypomina jakby pękanie uszczelki może...? Wlałem też olej gęstszy zamiast gl4 to gl5 wcześniej na nim jeździłem było ok... podciągnąłem też trochę sprzęgło i chodził mi jak na wolnych obrotach gdy wrzucałem bieg nie musiałem gazu dodawać po prostu jakby był na luzie :) Może jakiś majster wie w czym tkwi problem, doszedłbym osobiście w czym jest pies pogrzebany ale najpierw sprawdzam tu może ktoś miał podobny problem :) Z góry dzięki. :banghead:
  2. iks doradzasz mu do dupy... A Ty na koło wolisz 125 od "bzykaczy" mam 16 lat i w 2013 robię na A1 i jeżdżę simsonem manetka do oporu i wyżyłujesz z niego 80 ale chodzi o to ,że jeśli stopniowo będzie się przesiadał na coraz to mocniejsze "silniki" będzie lepiej jeździł niż 50% "motocyklistów"... Kupuj 125 później zrób prawko wyżej i przesiądź się na coś mocniejszego takie jest moje zdanie. A co do kilometrów mirage 130 Ci "styknie" do jakiegoś roku jazdy... Później jak się zarazisz będziesz chciał więcej :> Przynajmniej ja tak mam xd
  3. Mam sr50c z 4 biegową skrzynią po remoncie zębatka 17 cylinder 70 wał korobowy 70 większy gaźnik i cylinder stożkowy odwiert na tłumiku i leci około 85 ;)
  4. Siemanko, i od razu dla wszystkich lewa. Mam problem... Mój kumpel zaczynając przygodę z motocyklami postanowił kupić sobię nsr 50 i bardzo mądry nie umiejąc jeździć wybrał się na łąkę + opony gładkie "asfalt". Zaliczył glebę i już mu nie pali... Mam ją teraz pod swoimi skrzydłami do naprawy. To tak drogą wstępu. Zanim się do niej zabiorę chcę poznać waszę gdybania :) 1.Z tego co się dowiedziałem jest tam zapłon elektroniczny czyli mógł pójść modół przy glebie 2.Możliwe , że gaźnik dostały się jakieś paprochy lub inne dziadostwo. 3. I właśnie mogą gdzieś leżeć jeszcze uszczerbki po wywróceniu się? PS. Iskra jest olej i benzyna (miesznka dobrze jest podawana). Jestem jak narazie amatorskim mechanikiem troszkę wiem ale to za mało i chcę się poradzić ludzi, którzy jednak tego doświadczenia mają więcej ode mnie :) Myślę, że znajdę tu odp. na moje pytanie i nie zostanę "zhejtowany" za niewiedzę. Pozdro :) :biggrin:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...