kulka Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 a jak to wplynelo na osiagi ? przyznam ze lubie zapie**alac ;) czy zmiana gaznikow i walkow z gixa do bandziora daje przyrost predkosci ? Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 200 koni w bandicie to samobójstwo, biorąc pod uwagę zawieszenie :) Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 nie wiem jak z predkością max bo trudno to sprawdzić przy streetfighterze ale altualna moc tego B12 mierzona na hamowni to 146 koni i 120 momentu (niepamietam przy jakich obrotach ,mam gdzies wykres) .Oczywiscie do gaxników poszły tuby K&N , jest wyprzedzenie zapłonu ,kolektory tuningowe, dokot i koncówka Yoshi . Moc mogłaby byc wieksza jednak gdy robilismy to na wiecej moto traciło na moemencie a tego chciałem uniknąć . Teraz robie trochę "wizualnych" zmian ale za jakis czas zabiaram się za głowice tzn korekta kanałów i planowanie .To pozwoli podniesc moc a jednoczesnie moment . Ogólnei teraz nie da się tego porównać do standardowego B12 .Dół chodzi jak B12 ,zbiera sie duzo lepiej ,góra jak GSXR . 200 koni w bandicie to samobójstwo, biorąc pod uwagę zawieszenie :)ja do przodu zapakowałem spreżyny progresywne natmiast tył załozyłem od GSXR do tego przewody oplot ,przód zaciski ,pompy od hayabusy .Natoamist uważam że bez turbiny ( lub NOS) nei ma mozliwości wyciagnać 200 koni z B12 .180 owszem i to przy rozwiercie ale 200 napewno nie . Trzeba tez dodoać że B12 jest duzo lzejsze od GSXR 1100 a moc w tej chwili taka sama do tego lepsza kultura pracy w B12 wynikajaca z większej pojemności .Zmiany w zawieszeniu spowodowały tez zmiane geometrii na bardziej sportową .Co Ci będe gadał,ten B12 naprawde zap..la :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Wierzę, ale ma gumową ramę :P. Raz się przejechałem seryjnym B12, strasznie topornie się tym wchodziło w zakręty. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Wierzę, ale ma gumową ramę :P. Raz się przejechałem seryjnym B12, strasznie topornie się tym wchodziło w zakręty.no cóż,rama nie jest przykładem hi tech to prawda ale problem wynikał wg mnie z gównianego oryginalnego zawieszenia .U mnie po zmianie chodzi jak złoto po winklach . Do tego mam załozone Diablocorsy i naprawde nie ma sie do czego przypieprzac. Teraz cały subframe wylatuje i zakałdam od Gixxery K7 .Z czasem przyjdzie jakis ups na przód . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 23 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2012 Fajny projekt, na pierwszy rzut oka seria a w środku niespodzianka. Wolę tak niż odwrotnie :). Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.