Blow left Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 (edytowane) Witam mam problem z moja husqvarna (sm 125 s 2003r.) poniewaz byla juz u mechanika z 4 razy i za kazdym razem byla przewijana cewka i nadal sie psuje(chyba przepala) najczesciej tak po okolo 20-40 km . Mechanik mi powiedzial ze trzeba kupic nowa (koszt jej z tego co sie dowiedzialem to okolo 150 euro , a wiec troche drogo) . Za kazdym razem to wyglada ze ma coraz slabsza iskre , coraz wolniej jedzie i nie przepala calej benzyny az strzela az zgasnie i od nowa do mechanika. I mam pytanie czy to moze byc wina jakiejs innej czesci lub okablowana to co sie dzieje czy lepij zainwestowac te 700-800 zl i jezdzic dalej .Pozdrawiam blow left Edytowane 23 Października 2012 przez Blow left Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Robiłeś pomiary cewki? Tzn napięcie i oporność? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blow left Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Osobiście nie mam jak i nie zabardzo wiem jak , o to chodzi ze mechanik mial wszystko zrobic ale cos mu to nie wychodzi , a w jaki sposob by mozna bylo to zrobic i co by bylo potrzebne ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Miernik uniwersalny i podstawowa wiedza, którą możesz znaleźć w serwisówce do swojego moto. Kto Ci przewija te cewki? Było to robione aż 4 razy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blow left Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Mechanik oddawal to kogos kto podobno sie tym zajmuje i tak z 4 razy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 (edytowane) Cewka ładująca CDI jest pierwszym elementem układanki który wytwarza iskrę, i raczej nie psuje się sama od siebie co kilka km (raz może jak najbardziej), chyba że gdzieś coś do masy zwiera. Masz pewność że mechanik za każdym razem robi to samo? Przeważnie po przewijaniu cewki dostaje się roczną gwarancję na papierku, Edytowane 23 Października 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blow left Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 No z tego co mi mowil to to samo , podobno ten facet co przewijal ta cewke probowal przewijac roznymi drutami ale caly czas dzieje sie to samo , a co do gwarancji to nie dostalem a co wiecej musialem 2 razy zaplacic po 80 zl ale przynajmniej za drugie dwa nie chcial juz kasy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Coś mi tutaj nie pasuje tą cewką... Zrób pomiary o których mówiłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blow left Opublikowano 23 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2012 Ok , jak tylko zrobie pomiary to napisze co i jak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.