Rozio Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Witam~! Czy jak podłącze światła główne w ten sposób aby po włączeniu drogowych świeciłyi drogowe i mijania to popełnie wielki grzech czyt. czy to grozi spaleniem czegoś (odblask, prełącznik albo jeszcze coś innego)?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Nadmiernie obciążysz instalacje, poza tym sam reflektor może się o wiele bardziej nagrzewać bo będzie się wydzielała dwa razy większa moc cieplna.Nie wiem także co z żarówką, czy brał ktoś pod uwagę świecenie na raz dwóch żarników przez dłuższy okres czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysztof Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Witam.jest tak jak to przedstawił Pipcyk. Bedzies jescze oslepiał innych uzytkowników. zainstaluj sobie dosatkowe halogeny ot choćby taki po 5 dych za komplet. są skuteczne jako swiatła dzienne. Uzywam takich i wiem z opowiesci ze sąwidoczne z daleka - oto wszak chodzi.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Kozik Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 Hej ! Kiedys, przez pomylke znajomy podlaczyl tak zarowke. Pomieszal instalacje w lampie. Zarowka wytrzymala pare dni i powiedziala ze ma dosc. Podobnie jest z zarowkami 100 watowymi. tyle tylko ze kapituluje odblask, temperatura jest zbyt duza i nadtapia go z czasem. Zaczyna odpadac "sreberko" ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychuk Opublikowano 29 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 ja bym raczej podlaczył dodatkowe oswietlenie np. swiatła dalekosieżne 2x55WZreszta mam to u siebie w nocy jest jak w dzień polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
?ukasz Opublikowano 15 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2004 Narobisz sobie tym tylko ambarasu.... Moga Ci sie przewody przytopić i tyle, że nie wspomnę o akumulatorze (moze paść podczas jazdy)Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 16 Lipca 2004 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2004 Moc alternatora wynosi około 210W o ile dobrze pamiętam.Tak wiec jeżeli normalne obciążenie jest 55W + 10W ( lampa tylnia) około 10W podświetlanie liczników i około 10-15W cewka zapłonowa wychodzi 90W a Ty chcesz jeszcze dowalić 110W wiec będzie to w sumie 200W a nie policzyłem jeszcze to co zużywa akumulator ( bo nie ma niestety 100% sprawności ) i co jakiś czas 21W stopu i 42W migaczy.Tak więc albo alternator powie dosyć ( spali się ) albo po prostu kiedyś staniesz po środku ciemnego lasu w nocy bez prądu bo akumulator się po prostu wyładuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.