Skocz do zawartości

Honda CA 125 Rebel, CMX 250 450 - wątek posiadaczy. fanów...


rav563433
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, jestem Rafał i śmigam rebelką 125 z 95r. model jc-24. Zakładam ten wątek w celu zrzeszenia posiadaczy popularnych "rebelek". Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi opiniami, uwagami, patentami, a także problemami naszych dwóch kółek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

Ogólnie mówiąc problem taki jak w temacie. Całkiem niedawno wymieniłem uszczelnienia i olej w przednich lagach ale zauważyłem, że podczas hamowania dobijają do końca. Olej oczywiście nalałem taki jaki być powinien i tyle ile być powinno.

 

Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jak miło zobaczyć że temat ożył :) jakoś mało rebelek na forum.... co do zawieszenia też ostatnio zmieniłem uszczelniacze i olej, tylko że ja wlałem sobie 15W(tak wyczytałem na jakimś amerykańskim forum rebel, że wlanie oleju o wyższym wskaźniku lepkości, nie powinno jej zaszkodzić, a poprawi trochę pracę zawieszenia), no i widzę sporą różnicę, teraz mi już nie dobija, tylko że moje sprężyny są młodsze i myślę że tak jak napisał Sikor twoje już zakończyły żywot...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy kupowałem uszczelnienia i olej, sprzedawca sam mi zaproponował 15W, twierdząc, że ten powinien być lepszy. Trudno powiedzieć, że "po wymianie było lepiej" bo to co było w lagach niczym nie przypominało oleju, a uszczelnienia to była jedna wielka rdza. W każdym razie wymieniłem ale tak jak napisałem, przy mocniejszym hamowaniu lecą do końca więc zostają już tylko sprężyny.

Ogólnie mówiąc bardzo jestem zadowolony z motorka. Co prawda trochę pracy mam jeszcze przy nim ale cała zima przede mną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Witam kolegów. Ja posiadam od niedawna Rebel cmx 450. Zakupiłem motorek w stanie opłakanym można powiedzieć. Trzy tygodnie intensywnych prac przyniosło pewno porządane efekty. Nie udało mi się dostać oryginalnych wydechów więc musiałem trochę pokombinować. Jeszcze został mi do zrobienia przodzik i lagi. Mówicie, że 15w dobrze wiedzieć . Jeszcze raz witam wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam wszystkich. Oj długo coś nic się nie dzieje w temacie... Dołączam do grupy :notworthy: Od tygodnia jestem posiadaczem CMX 450, daj Boże szczęśliwym :rolleyes: Sezon tuż tuż ale mam jeszcze troszkę do podłubania przy niej. Generalnie kosmetyka, stał chyba parę miechów w niezbyt sterylnych warunkach ale i tak nie jest źle jak na 86'. Tak więc po dłuuuuuugiej absencji w posiadaniu 2oo zaczynam sięrozjeżdżać :biggrin: Jakby co jestem spod Torunia.

 

Pozdrawiam Rebeliantów



Aha, a tak na marginesie, nie wiecie ile wchodzi oleju do tego silnika ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć.

 

Feri

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam!

dzis poslyszalem ze lancuch tak jakby nachodzil mi na zebatke wiec wrocilem do domu, zdjalem oslone i widze ze zembatka jest troche wytarta, zlapalem ja i zauwarzylem ze ma luz kiedy ruszam nia w strone motocykla i w druga tak okolo 1 cm (nie jezdzi po walku tylko sie wychyla). czy to norma? obrocilem ja na druga strone (mniej wytarte zeby) i problem z lancuchem znikl, ale czy ten luz jest normalny? czy za duzy?

Edytowane przez kravter
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Witam. Wg. manuala Heynes'a dla cmx 250 długość sprężyny 546 mm, min 535mm. Pojemność 235cm3.

Nie wiem jak jest w 125 bo nie znalazłem dotąd serwisówki.

Btw. Ja jak dotąd jestem szczęśliwym posiadaczem rebelki 125 z 96 od kwietnia. Niestety zablokowana przez niemca do 80km/h. Udało mi się ją dostać za całkiem rozsądną cenę jeszcze przed tym szaleństwem z PJ na B. Teraz jak patrzę na te ceny to jakiś obłęd. Średnio 5 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info - będę badał spawę, czy idzie tyle samo - mam już nawet plan - jak dojdę dam znać.

 

pozdro

 

Mam niemiecki dokument (w PDF) w sprawie blokady do 80km/h - ale chyba nie da rady takich plików dołączać - jak coś to zapodaj email'a potem Ci podeślę.

 

a masz tego manuala do 250 może w PDF?



Porównałem wszystkie części zawieszenia w katalogu do CA125 Rebel '98 i CMX 250 Rebel '98 - to jest te samo zawieszenie, więc i oleju pójdzie tyle samo

pozdro

 

ps czekam na info w sprawie manuala :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam.

 

Mam problem ze swoją Rebel CMX 250.

tzn. Na 5-biegu po puszczeniu gazu kiedy schodzi z obrotów słychać

pukanie w skrzyni.(Na pół sprzęgła kiedy załącza bieg też to bardzo dobrze słychać) Na 4-biegu tego nie ma.

 

Czy ktoś z was nie spotkał się z podobnym problemem??

Co to może być??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...