rav563433 Opublikowano 11 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2012 Cześć, jestem Rafał i śmigam rebelką 125 z 95r. model jc-24. Zakładam ten wątek w celu zrzeszenia posiadaczy popularnych "rebelek". Zapraszam wszystkich do dzielenia się swoimi opiniami, uwagami, patentami, a także problemami naszych dwóch kółek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris75 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Witam!Ja dla odmiany mam 450kę :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris75 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Witam Ogólnie mówiąc problem taki jak w temacie. Całkiem niedawno wymieniłem uszczelnienia i olej w przednich lagach ale zauważyłem, że podczas hamowania dobijają do końca. Olej oczywiście nalałem taki jaki być powinien i tyle ile być powinno. Dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 (edytowane) Śmierć sprężyn. Edit: o w mordę, to dział chopperów. No ale już trudno :) . Edytowane 26 Listopada 2012 przez Sikor Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris75 Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 ano właśnie.... miałem wszystko rozebrane, mogłem wziąć miarę i zmierzyć je :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav563433 Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 o jak miło zobaczyć że temat ożył :) jakoś mało rebelek na forum.... co do zawieszenia też ostatnio zmieniłem uszczelniacze i olej, tylko że ja wlałem sobie 15W(tak wyczytałem na jakimś amerykańskim forum rebel, że wlanie oleju o wyższym wskaźniku lepkości, nie powinno jej zaszkodzić, a poprawi trochę pracę zawieszenia), no i widzę sporą różnicę, teraz mi już nie dobija, tylko że moje sprężyny są młodsze i myślę że tak jak napisał Sikor twoje już zakończyły żywot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chris75 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Gdy kupowałem uszczelnienia i olej, sprzedawca sam mi zaproponował 15W, twierdząc, że ten powinien być lepszy. Trudno powiedzieć, że "po wymianie było lepiej" bo to co było w lagach niczym nie przypominało oleju, a uszczelnienia to była jedna wielka rdza. W każdym razie wymieniłem ale tak jak napisałem, przy mocniejszym hamowaniu lecą do końca więc zostają już tylko sprężyny.Ogólnie mówiąc bardzo jestem zadowolony z motorka. Co prawda trochę pracy mam jeszcze przy nim ale cała zima przede mną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
looseblues Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 Witam kolegów. Ja posiadam od niedawna Rebel cmx 450. Zakupiłem motorek w stanie opłakanym można powiedzieć. Trzy tygodnie intensywnych prac przyniosło pewno porządane efekty. Nie udało mi się dostać oryginalnych wydechów więc musiałem trochę pokombinować. Jeszcze został mi do zrobienia przodzik i lagi. Mówicie, że 15w dobrze wiedzieć . Jeszcze raz witam wszystkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Feri Opublikowano 21 Marca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2014 Witam wszystkich. Oj długo coś nic się nie dzieje w temacie... Dołączam do grupy :notworthy: Od tygodnia jestem posiadaczem CMX 450, daj Boże szczęśliwym :rolleyes: Sezon tuż tuż ale mam jeszcze troszkę do podłubania przy niej. Generalnie kosmetyka, stał chyba parę miechów w niezbyt sterylnych warunkach ale i tak nie jest źle jak na 86'. Tak więc po dłuuuuuugiej absencji w posiadaniu 2oo zaczynam sięrozjeżdżać :biggrin: Jakby co jestem spod Torunia. Pozdrawiam RebeliantówAha, a tak na marginesie, nie wiecie ile wchodzi oleju do tego silnika ? Nigdzie nie mogę tego znaleźć. Feri Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 (edytowane) Witam!dzis poslyszalem ze lancuch tak jakby nachodzil mi na zebatke wiec wrocilem do domu, zdjalem oslone i widze ze zembatka jest troche wytarta, zlapalem ja i zauwarzylem ze ma luz kiedy ruszam nia w strone motocykla i w druga tak okolo 1 cm (nie jezdzi po walku tylko sie wychyla). czy to norma? obrocilem ja na druga strone (mniej wytarte zeby) i problem z lancuchem znikl, ale czy ten luz jest normalny? czy za duzy? Edytowane 29 Kwietnia 2014 przez kravter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kravter Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2014 ja posadam rebelke 125 chyba 6 lat :D przejechane ponad 30k i szykuje sie remont silnika :/ (brak sprezania, wrzuce 1 i popchne z miejsa bez mocnege zapierania sie :D no i olej ubywa :/) czy wie ktos ile kosztuja pierscionki do tego modelu? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 Vtam - to ile tam idzie tego oleju? a tak btw to jaka jest graniczna długość sprężyn? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SterylY Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Witam. Wg. manuala Heynes'a dla cmx 250 długość sprężyny 546 mm, min 535mm. Pojemność 235cm3. Nie wiem jak jest w 125 bo nie znalazłem dotąd serwisówki. Btw. Ja jak dotąd jestem szczęśliwym posiadaczem rebelki 125 z 96 od kwietnia. Niestety zablokowana przez niemca do 80km/h. Udało mi się ją dostać za całkiem rozsądną cenę jeszcze przed tym szaleństwem z PJ na B. Teraz jak patrzę na te ceny to jakiś obłęd. Średnio 5 tyś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketchupvfr Opublikowano 28 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2014 Dzieki za info - będę badał spawę, czy idzie tyle samo - mam już nawet plan - jak dojdę dam znać. pozdro Mam niemiecki dokument (w PDF) w sprawie blokady do 80km/h - ale chyba nie da rady takich plików dołączać - jak coś to zapodaj email'a potem Ci podeślę. a masz tego manuala do 250 może w PDF?Porównałem wszystkie części zawieszenia w katalogu do CA125 Rebel '98 i CMX 250 Rebel '98 - to jest te samo zawieszenie, więc i oleju pójdzie tyle samopozdro ps czekam na info w sprawie manuala :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToroBlanko Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Witam. Mam problem ze swoją Rebel CMX 250.tzn. Na 5-biegu po puszczeniu gazu kiedy schodzi z obrotów słychać pukanie w skrzyni.(Na pół sprzęgła kiedy załącza bieg też to bardzo dobrze słychać) Na 4-biegu tego nie ma. Czy ktoś z was nie spotkał się z podobnym problemem??Co to może być?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.