Skocz do zawartości

brak mocy w dt 125 lc III


kamasutra
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

(Dt 125 lc III 86r.)

Witam. Mam nowego tłoka, zrobiony oczywiście szlif i wymienione płyny. Od początku kupna motor nie chodził tak jak miał chodzić. Na starym (oryginalnym) gaźniku motor chodził ledwo i tylko bez wkładki filtra powietrza. Po złamaniu dyszy gł. kupiłem chiński zamiennik gaźnika z powodu odstraszających kosztów nowego oryginalnego. Gaźnik wydaje się być dobrze wyregulowany, w filtrze powietrza założona jest własna wkładka, żeby nie zajechać silnika ale dalej jest coś nie tak. Na początku gotowało w chłodnicy lecz później przestało samo z siebie. Dodatkowo guma łącząca gaźnik z filtrem powietrza nie dolega dobrze do gaźnika i jest poprzerywana co podejrzewam dodaje lewego powietrza.

 

Moto na pierwszym biegu rusza tylko na full gazie, przerywając. Po ok 4/5 tys. obr. dostaje kopa i każdy bieg tak samo. 4,5,6 nie da się jechać, moto robi "buuuu" i trzeba redukować. Zawór wydechowy od kupna jest cały czas otwarty. Inst. elektryczna w stanie zerowym (tylko, żeby odpalił). Przełożenie na początku było do wymiany więc robiłem na moc, nie szybkość więc tym bardziej powinien się zbierać. Dajcie jakąś diagnozę bo kombinuję już przez miesiąc, a mechanik kosztuje więc najlepiej tłumaczcie tak, żeby zielony zrozumiał.

 

P.S. Szukałem ale identycznych objawów nie znalazłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wątpię żebyś sam miał ogarnąć taki bałagan zwłaszcza bez potrzebnej wiedzy no ale chyba więcej nie napsujesz. Na wstępie zrób porządek z zaworem YPVS, bo on odpowiada za sterowanie gazami wydechowymi i między innymi za lepszy dół obrotów. Na gumę dolotową gaźnika załóż obejmę tzw. cybant żeby powietrze nie omijało filtra. Najgorsze wieści są takie, że w tej elektryce musisz znaleźć sterowanie zaworek wydechowym. Po za tym możemy tylko zgadywać, że kompresja jest dobra i CDI jakimś cudem działa poprawnie. Jeśli iglica jest na środku to podnieś ją o jeden ząbek. Niestety temu chińskiemu gaźnikowi też można wierzyć tylko na słowo honoru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam.

Może jeszcze:

-lewe powietrze od simmeringu wału

-lewe powietrze spod cylindra

-lewe powietrze z łaczenia karterów

-uszkodzona membrana

-cewka zapłonowa, cewka ładująca CDI

-świeca

-moduł

uszczelki nowe- głowica, cylinder? jaki kolor ma świeca? jak odpala? jak reaguje na gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zastanów się czy warto to naprawiać. Zakładając, że korba jeszcze pojeździ to 400-600zł będziesz musiał wydać.

 

Wszystko zależy czy kolega chce dalej naprawiac? Tylko żeby nie sprzedał mówiąc że igła po remoncie bo za jakiś czas ktos inny nam zada podobne pytania:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...