Skocz do zawartości

Co wybrać exc350 czy te310


grucha87
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Stary nie wiem z kim ty rozmawiałeś, bo chyba z kosmitami, albo chłopaki mają z ciebie niezłą polewkę i sprzedają ci niezły kit. Po pierwsze to odpal sobie pierwsze z brzegu fiszki i popatrz na numery części, i porównaj to z twoimi informacjami, bo jak wół jest napisane że 2012 500 exc ma inny tłok i pierścienie(pomogę ci żebyś nie musiał znowu nigdzie dzwonić, np. wojciechowicz na stronie ma fiszki). Nawet KTM na swoich stronach chwalił się że model 2012 500 exc ma nowy tłok. Po drugie to napinacz jak najbardziej jest hydrauliczny ale jego się nie reguluję(jest jedynie procedura montażu która polega na ściśnięciu go a po zamontowaniu trzeba go zwolnić do pozycji roboczej), jeśli napinacz pada pojawia się charakterystyczne kłapanie, w pierwszym stadium tylko po uruchomieniu silnika a później już występuje przez cały czas pracy silnika co w ostateczności powoduje przeskoczenie rozrządu. Co ma do rzeczy ślizg??? Jakbyś wiedział jak wygląda, jak jest mocowany to nie gadał byś takich herezji, on musiałby być mechanicznie uszkodzony(złamany, krzywy itd.) czego nigdy nie widziałem. Nie ośmieszaj się już chłopie bo żal czytać co piszesz.

Edytowane przez major000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary nie wiem z kim ty rozmawiałeś, bo chyba z kosmitami, albo chłopaki mają z ciebie niezłą polewkę i sprzedają ci niezły kit. Po pierwsze to odpal sobie pierwsze z brzegu fiszki i popatrz na numery części, i porównaj to z twoimi informacjami, bo jak wół jest napisane że 2012 500 exc ma inny tłok i pierścienie(pomogę ci żebyś nie musiał znowu nigdzie dzwonić, np. wojciechowicz na stronie ma fiszki). Nawet KTM na swoich stronach chwalił się że model 2012 500 exc ma nowy tłok. Po drugie to napinacz jak najbardziej jest hydrauliczny ale jego się nie reguluję(jest jedynie procedura montażu która polega na ściśnięciu go a po zamontowaniu trzeba go zwolnić do pozycji roboczej), jeśli napinacz pada pojawia się charakterystyczne kłapanie, w pierwszym stadium tylko po uruchomieniu silnika a później już występuje przez cały czas pracy silnika co w ostateczności powoduje przeskoczenie rozrządu. Co ma do rzeczy ślizg??? Jakbyś wiedział jak wygląda, jak jest mocowany to nie gadał byś takich herezji, on musiałby być mechanicznie uszkodzony(złamany, krzywy itd.) czego nigdy nie widziałem. Nie ośmieszaj się już chłopie bo żal czytać co piszesz.

 

 

Żal to Ciebie chłopaku jeżeli porównujesz silnik EXC 530 do EXC 500.

 

A co do ślizgu pseudonaukowcze to miał źle wyprofilowany kształt.

 

A z czytaniem to sobie daj spokój bo to, że czytasz w twoim przypadku nie oznacza, że rozumiesz.

Edytowane przez piasektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasno i wyraźnie napisałem wcześniej że problem został rozwiązany w modelu 2012, jakbyś nie wiedział to olśnie cię że 500 jest następcą 530. I właśnie w 500 exc błędy poprzedniego modelu zostały poprawione m.in jest inny tłok i napinacz łańcucha rozrządu jest spowrotem jak w starszych modelach mechaniczny. Źle wyprofilowany ślizg...dobre....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasno i wyraźnie napisałem wcześniej że problem został rozwiązany w modelu 2012, jakbyś nie wiedział to olśnie cię że 500 jest następcą 530. I właśnie w 500 exc błędy poprzedniego modelu zostały poprawione m.in jest inny tłok i napinacz łańcucha rozrządu jest spowrotem jak w starszych modelach mechaniczny. Źle wyprofilowany ślizg...dobre....

 

EXC 500 to zupełni inny motocykl (przekonstrułowana skrzynia, głowica, cylinder, tłok, rama itd.).Czy dla ciebie to to samo co 530 ? "Następca" 530 w klasie 500 a nie następca 530 w prostej lini i tak KTM go przedstawiał na prezentacji w Monachium (byłeś na niej może? Ja byłem, staram się nię tylko posiłkuje się tym co w necie i tym co usłyszałem od kupli.). Części są inne, nie znaczy że stare są złe. Bo jak by tak było to KTM poprawił by je chyba w 2009? 2010 ? 2011 ? Jak myślisz? Czekali by na to od 2007 roku do 2012/2013 ?

 

I tak na marginesie: jeżeli ktoś kto jechał w Dakarze, był mistrzem Polski w CC i Enduro pracuje w KTM od kilku lat, gdzie startował na EXCR od 2007 roku jest niewiarygodny i wiesz lepiej no to ja nie będę z tobą dyskutował . Bo kim ty jesteś ? Co już osiągnąłeś? ile lat jeździsz ? Ile MTH najechałeś w warunkach wyścigowych. Pokaż te twoje narzędzia serwisowe KTM, bo zdaje mi się, że nie masz nawet dostępu do derektyw serwisowo-szkoleniowych KTM, które są wysyłane dla serwisów ASO

Edytowane przez piasektt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo jak 530 jest następcą modelu 525 tak samo 500 jest następcą 530-tki. To że ją przekonstruowali jest chyba logiczne i nie muszę tłumaczyć dlaczego, tak samo jest logiczne to że poprawili bolączki poprzedniej wersji.

 

Silnik 525 był pancerny (masz inne zdanie ?) i żadnych dużych bolączek nie było, więc co poprawiali w 530 ? To że są nowe modele, nie znaczy, że stare miały jakieś bolączki.

 

 

Już skończmy tą dysputę, a inni ocenią kto ma racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...