Gość komandosek Opublikowano 19 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2013 Dzięki. Myślałem o sakwach na przód.Właśnie wczoraj wróciłem z małej wyprawy rowerowej, dookoła zakarpacia. Wiodła (od Przemyśla) przez ukraińskie dziury, węgry, słowację i finalnie beskid niski. Kupiłem na wyprawę tylne sakwy corosso - nieprzemakalne, po 30l. Bardzo mi się podobają, wygodnie sie je zaklada i nie przemakają. Znalazłem jedną recenzję w internecie( na stronie wyprawy dookoła świata - biketheworld.pl ) Tam ich nie polecali, zaczęły przemakać 2 lata od wyjazdu z domu. Rozśmieszyło mnie to i ostatecznie skłoniło do zakupu.Odnośnie wcześniej polecanych opon- race king. Kupiłem takie do roweru przeznaczonego do startów w maratonach mtb... i rozczarowałem się. Dobrze to to trzyma tylko na suchym, a na suchym to wszystko dobrze trzyma.Zdecydowanie lepszym pomysłem są mniej popularne w Polsce opony Maxxis Larsen TT. Niskie opory toczenia, agresywny bieżnik i kapitalna waga - 426gram w rozmiarze 2.0. A to wszystko za 75zl/sztuka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Lekka opona, pewnie bez wkładki antyprzebiciowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Staszek_s Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 BTW - jak jest z tymi wkładkami antyprzebiciowymi, warto dopłacać do tej "najgrubszej". Schwalbe ma jakieś trzy stopnie tych wkładek, sam kewlar (450g), "pianka" 3mm i pianka 5mm, gdzie niby gwarantują, że np. pinezka już nie przebije :). Ale taka opona do turystycznego roweru waży już pond 950g... Z drugiej strony, jak rower waży około 20kg, to może dodatkowy kilogram już nie robi różnicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 Ale trzeba pamietac ze kazdy kazdy gram wiecej na kole jest bardziej odczuwalny , bo musisz pozniej to wprawic w ruch wirowy mialem ten problem w unibike ,rowerek lekki a felgi ciezkie jak cholera zeby tym sie rozpedzic trzeba bylo troche sie namachac ale za to potem szedles jak pocisk . Po zmianie na lekkie felgi problem zanikl dlatego zawsze proponuje lekkie obrecze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 20 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2013 W oponach do mtb xc nie stosuje się wkladek antyprzebiciowych. Co najwyzej mleczko do opon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yeuop Opublikowano 21 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2013 To ja sie podepne pod temat. A jakimi rowerami jezdza obiezyswiaty? Pytam, bo jestem kompletnie nie w temacie. Ja sobie jezdze bardzo starym MTB, taki zwykly tani ze sklepu. No ale przeciez on sie na tyle zuzywa, ze co kilka tysiecy km i tak idzie do serwisu. Nie mowie o psuciu sie, ale zwykle zuzycie. No i o ile wymiana opony w trasie to kwestia kilku minut, no to wymiana zebatek czy czegos tam w srodku miedzy pedalami - eee, no lipa troche :/Jak motocykl mam dobrze przygotowany do podrozy, to wiem, ze bez grzebania w nim przejedzie 10 czy wiecej tysiecy km. A jak to wyglada z rowerami? Innymi slowy - szukam pancernego roweru, ktory cos tam udzwignie i nie wygina sie i nie peka przy byle glebie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 pitu pitu, budowa roweru jest prosta jak budowa cepa. W rowerze sie grzebie regularnie. Linki sie naciagaja, uklad napedowy sie brudzi. Trzeba regularnie czyscic i ustawiac (co kilkaset km). na stronie biketheworld.pl jest zakladka 'sprzet'. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.