gawro22 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Witam, mam pytanie na temat tego czy dało by się zrobić swap w Mtx 80?Słyszał ktoś o takim "projekcie"?2t dużo pali jak dla mnie i chciałbym założyć do niego 4t np. 125 lub 200. Może z Hondy xl 250 ponieważ jest ktoś w okolicy kto ma taki motocykl na części i to dość tanio.Chodzi mi o to żeby silnik się zmieścił w ramie, mogę trochę przerobić mocowania leżeli by nie pasowały.I jeszcze jedno pytanie co z elektryką? Dało by się kupić silnik 4t, złożyć moduł,cewkę oryginalną z silnika 4t i paliłby? czy jest jeszcze jakiś problem z elektryką?Wiem że może być to duży problem, ale może ktoś słyszał o takim swapie lub jest w stanie mi pomóc.Proszę o nie krytykowanie mojego tematu, nie mam dużego doświadczenia z motocyklami. Edytowane 20 Września 2012 przez gawro22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 ja bym sobie odpuścił i niekombinował tylko np sprzedał mtx'a jak dużo ci pali i kupił sobie jakie xlr albo coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawro22 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Wiesz, mam ten motor od kilku miesięcy, jeździ mi się na nim dobrze. Nie chcę go sprzedać tylko zrobić swap ponieważ ostatnio zaczął się psuć silnik i skrzynia więc nie będzie go łatwo sprzedać i niezarobie na tym . Zamiana silnika na 4t jest jedynym dobrym i kozystnym sposobem. Wiem że może to być problemem ale proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...