gawro22 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 (edytowane) Witam, mam pytanie na temat tego czy dało by się zrobić swap w Mtx 80?Słyszał ktoś o takim "projekcie"?2t dużo pali jak dla mnie i chciałbym założyć do niego 4t np. 125 lub 200. Może z Hondy xl 250 ponieważ jest ktoś w okolicy kto ma taki motocykl na części i to dość tanio.Chodzi mi o to żeby silnik się zmieścił w ramie, mogę trochę przerobić mocowania leżeli by nie pasowały.I jeszcze jedno pytanie co z elektryką? Dało by się kupić silnik 4t, złożyć moduł,cewkę oryginalną z silnika 4t i paliłby? czy jest jeszcze jakiś problem z elektryką?Wiem że może być to duży problem, ale może ktoś słyszał o takim swapie lub jest w stanie mi pomóc.Proszę o nie krytykowanie mojego tematu, nie mam dużego doświadczenia z motocyklami. Edytowane 20 Września 2012 przez gawro22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 ja bym sobie odpuścił i niekombinował tylko np sprzedał mtx'a jak dużo ci pali i kupił sobie jakie xlr albo coś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawro22 Opublikowano 20 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Wiesz, mam ten motor od kilku miesięcy, jeździ mi się na nim dobrze. Nie chcę go sprzedać tylko zrobić swap ponieważ ostatnio zaczął się psuć silnik i skrzynia więc nie będzie go łatwo sprzedać i niezarobie na tym . Zamiana silnika na 4t jest jedynym dobrym i kozystnym sposobem. Wiem że może to być problemem ale proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Korzystnym ? Puszczenie tego i kupienie następnego będzie wiele tańsze niż szczypanie się ze swapem. Nie kombinuj, szkoda czasu i pieniędzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawro22 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 No dobra, to czy będzie to się opłacało i ile wydam pieniędzy to moja sprawa. Chciałbym się dowiedzieć czy da się włożyć jakiś silnik 4t. I jak załatwić sprawę z elektryka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 21 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 (edytowane) Wszystko się da, ważne ile możesz posmarować $. Najlepiej jeśli kupisz singla który jest mocowany kołyskowo a nie jak w Hondzie podwieszany. Do tego dobrze nabyć właściwy gaźnik, całą instalacje elektryczną razem z modułem zapłonowym, cewką zapłonową, regulatorem napęcia i potem modlić się żeby zębatka napędowa była we właściwej odległości względem zębatki na kole. Jeśli będziesz miał szczęście to kopniak o nic nie będzie zawadzał i tak samo wajcha zmiany biegów. Pewnie trzeba będzie sfabrykować połączenie gaźnik-airbox ewentualnie wsadzić markowy stożek. IMHO - Totalna strata czasu dla 10 konnego czteropaka Edytowane 21 Września 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawro22 Opublikowano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2012 Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.