< EnDriU > Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 Witam , nie dawno pojawiły się na allegro Simsony z 2012 r . sprzedawcy zapewniają że jest to kontynuacja ale mi się wydaję że to Chiny produkuję niestety nie Niemcy jak w latach 80-tych . Może Wy wiecie coś na ten temat ? niżej foto , dzięki za pomoc ! http://otomoto.pl/moto-magnus-inny-samson-lubuskie-blackduck-M3342082.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 to jest jakis chiński Samson nie Simson ; o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iks Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 czy tylko mnie wku**ia ta przerwa miedzy silnikiem a bakiem? Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamal068 Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 NIe tylko Ciebie :) Przynajmniej się postarali z tymi przednimi hamulcami, które przywracają ten "design" z lat 80 - tych :biggrin: Cytuj _______________________________Wszyscy mają prawo do szczęścia, ale nie wszyscy mają szczęście do prawa ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 20 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2012 haha to nadaje takiego wyglądu rowera a jednak to jest niby ''motor'' ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
< EnDriU > Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Tak myslałem że to made in germany bo w niemczech też mają Samson nie Simson , ale niestety to jest chińska podróba , ale wolał bym 100 razy niemieckiego Simsonka z lat 80-tych niż tego chińskiego i to do tego w 4T , mój kolega ma Junaka 50cc 4T z blokadami i bardzo słabo chodzi , 4T chyba daje dobry wynik w motorach od 125 w górę :DDzięki za odp . LWG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysiek Lichota Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 nie no jednak chyba od 250 w góre minimum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 (edytowane) To jest produkowane przez Chiny,ale ten silnik (polautomat) to konstrukcja Hondy z lat 68 do bodajze 73 ktory byl montowany w Hondzie Dax ST 50-125 , bardzo niezawodnym i oszczednym silnik. Np. 50ka zadowolila sie okolo 1.3l na 100km.Chiny wykupili prawa odnosnie silnika dorzucili rozrusznik i obecnie produkuja oto wlasnie take i inne sprzety z takim silnkiem o poj.od 50 do 125cc .To co slyszalem to Sachs tez smiga na tych silnikach czyli zlom to nie moze byc,albo?http://www.razory.de.../mad125-sl2.jpg Edytowane 22 Września 2012 przez Gienek ST Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
< EnDriU > Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 (edytowane) To samo jest z nowymi Junakami , ostatnio lał na stacji za 2 dychy i jeździł jakiś tydzień a ja jak za 20zl leje to mi max 3 dni wystarcza przy takiej trochę szybszej jeździe chyba że tak smyram Yamaszke po gazie to jakieś 2 litry spali ale to jest 80cc w 2T Edytowane 23 Września 2012 przez < EnDriU > Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.