Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem tu nowy

 

Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW K100 z 89r i mam takie pytanie na co powinienem zwrócić uwage i co powinienem wiedzieć o tej maszynie

 

Pozdrawiam

Cześć , sprawdż wał napędowy , często połączenie wieloklinowe nie jest od długiego czasu smarowane , co prowadzi do powstania dużych luzów i zerwania wieloklinu .

Smar możesz kupić u Wojtka na boxer-motor ( zwykłe smary nie nadają się )

Obejrzyj też miejsce pod pompami wody i oleju - jeżeli nie stwierdzisz wycieków płynu lub oleju to jeżdzić i resztą się nie przejmować na zapas .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem użytkownikiem BMW K75S,nieco mniejszego brata K100, są to rzeczywiście bardzo trwałe motki,mój ma 113tyś. na budziku i nic się nie dzieje.

jeśli twój nie był ofiarą sadysty będziesz zadowolony.

poza normalnym serwisem(olej,filtr,regulacja zaworów) mymieniałem uszczelniacze lag przedniego zawieszenia.

-miłego śmigania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...