malalarz Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Witam jestem tu nowy Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW K100 z 89r i mam takie pytanie na co powinienem zwrócić uwage i co powinienem wiedzieć o tej maszynie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R100R1993 Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Witam jestem tu nowy Właśnie stałem się szczęśliwym posiadaczem BMW K100 z 89r i mam takie pytanie na co powinienem zwrócić uwage i co powinienem wiedzieć o tej maszynie PozdrawiamCześć , sprawdż wał napędowy , często połączenie wieloklinowe nie jest od długiego czasu smarowane , co prowadzi do powstania dużych luzów i zerwania wieloklinu .Smar możesz kupić u Wojtka na boxer-motor ( zwykłe smary nie nadają się )Obejrzyj też miejsce pod pompami wody i oleju - jeżeli nie stwierdzisz wycieków płynu lub oleju to jeżdzić i resztą się nie przejmować na zapas . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smuldorf Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 witam, jestem użytkownikiem BMW K75S,nieco mniejszego brata K100, są to rzeczywiście bardzo trwałe motki,mój ma 113tyś. na budziku i nic się nie dzieje.jeśli twój nie był ofiarą sadysty będziesz zadowolony.poza normalnym serwisem(olej,filtr,regulacja zaworów) mymieniałem uszczelniacze lag przedniego zawieszenia.-miłego śmigania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malalarz Opublikowano 14 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2012 no to wielkie dzięki pany mój ma 74tyś przebiegu i jest z 89r :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.