Skocz do zawartości

chooper/cruiser za 20tys poczatkujacy


madx2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. rzucilem palenie i zaczalem zbierac na motor. W koncu udalo mi sie uzbierac 20tys i chce kupic sobie choppera lub cruiser. Mam 28lat 185 90kg. Doswiadczenie 0. Na hondzie cbr600f4i jezdzilem rok ale to co innego. Pracuje jako kierowca ciezarowki wiec rozmiary nie sa mi obce. Zastanawialem sie nad 3

HONDA VTX 1800

Yamaha xv wild star 1600

YAMAHA DRAG STAR XVS 1100

 

Motor kupuje na dluzej. Dlatego nie chce malego zeby potem zrobic przesiadkę. Jezeli macie jeszcze jakies propozycje albo pomoc bardO chetnie posluvham. Dziekuje

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jednak zostaje przy tym ze zerowe doswiadczenie i motocykle powyzej litra to za duzo na poczatek. na pierwszy sezon proponuje drag stara 650. dopiero potem celuj w te ktore opisales powyzej

Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. rzucilem palenie i zaczalem zbierac na motor. W koncu udalo mi sie uzbierac 20tys i chce kupic sobie choppera lub cruiser. Mam 28lat 185 90kg. Doswiadczenie 0. Na hondzie cbr600f4i jezdzilem rok ale to co innego. Pracuje jako kierowca ciezarowki wiec rozmiary nie sa mi obce. Zastanawialem sie nad 3

HONDA VTX 1800

Yamaha xv wild star 1600

YAMAHA DRAG STAR XVS 1100

 

Motor kupuje na dluzej. Dlatego nie chce malego zeby potem zrobic przesiadkę. Jezeli macie jeszcze jakies propozycje albo pomoc bardO chetnie posluvham. Dziekuje

Dozbieraj jeszcze 10tyś i kup moto na dłużej,a nie jakieś popierdółki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 28lat 185 90kg. Doswiadczenie 0

 

czytając taki czy podobny post , nie mogę sie ostatnio powstrzymać od złośliwości , żeby nie napisać , ze takie dane są dobre do doboru nart i kolega powinien forum zmienić , lub poczytać trochę to forum zanim co sie napisze

 

bez urazy , pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam 28lat 185 90kg

 

Mam takie same parametry, posiadam Yamaha XVS 1300A Midnight Star, dosiadam ja od dwoch lat i powiem tak, mocy wystarczajaco, 180km/h pocisniesz, jak ubierzesz w dodatki to i sie ladnie na traske zapakujesz, moto wygodne, dobrze sie prowadzi, rzeklbym nawet, iz z pasazerem lepiej jak dosiadajac samemu ,kilka razy wybaczylo mi moje bledy =D Nie mam w planach sprzedawac, bo jakby tak mogl =D

 

A tak wygladalo gole

 

 

 

i tak wyglada ubrane.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

post-64062-0-83773600-1347050175_thumb.jpgJa polecam na początek Hondę VT750s (dawniej ponoć zwany Shadow RS). Łatwy w opanowaniu i bardzo wdzięczny do szlifowania techniki. Silnik 750cc jest bardzo przyjemny, zrywny i mruczy jak na chopera/cruisera przystało... Ceny 1-2 latków kształtują się na poziomie 18-19 tyś. Wrażenia z jazdy bardzo przyjemne, choć nie wyciągniesz raczej ponad 120 km/h... Ale właściwie po co - takie moto - do jazdy 150 km/h są szlifierki... :) Edytowane przez Chrumpel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajny ale 180km/h to chyba na dużej prostej i bez prostej szyby :sad: .

 

Pragnąłbym tylko zauważyć, że XVS1300 ma fabrycznie 74 kucyki i 108Nm momentu. Jest czym jechać. Z założoną Cobrą, filtrem o zwiększonym przespływie i Cobra FI2000 poleci ponad 200km/h nawet z szybą. Więc jest to możliwe.

 

 

ja jednak zostaje przy tym ze zerowe doswiadczenie i motocykle powyzej litra to za duzo na poczatek. na pierwszy sezon proponuje drag stara 650. dopiero potem celuj w te ktore opisales powyzej

 

Podawanie jak to zostało nazwane wymiarów ma sens ;-) Człowiek o wzroście 190 i wadze 90 kg wyglądał będzie:

a) na Dragstarze 650 Custom jak na kocie ;-)

b) na Dragstarze 650 Classic - ok, wyglądał będzie... ale ten silnik w tej ramie sam siebie nie jest w stanie uciągnąć i po prostu nie ma czym wyprzedzić nawet TIR-a ;-(

 

@madx2 - ujmę to tak:

W ogóle cruisery zawsze będą duże i masywne. Ale mają niski środek ciężkości. To dużo, skoro masa własna przekracza nieraz 300-350kg. Nie wiem skąd taka mentalność wśród ludzi, żeby nie kupować poniżej litra ;-(

Kupiłem jako swój pierwszy motor XV750 Virago - miesiąc po zdaniu prawa jazdy. Po kolejnym miesiącu troszkę żałowałem, że to nie 1100.

Nie ma żadnych, powtarzam: żadnych, problemów i prowadzeniem zarówno VTX1300, Road Stara 1600/1700, Dragstara 1100. Jechałem po kolei wszystkimi i jedyna rzecz, która mnie zaskoczyła osobiście, to fakt, że im cięższy motor, większy silnik to łatwiej mi było go utrzymać i prowadzić. Podniesienie z podnóżki Road Stara 1600 wiedząc ile on waży może skończyć się wywrotką w drugą stronę ;-) Bo idzie zadziwiająco lekko - mimo, że ja mam posturę szkieletu. Nie ma się czego bać - chcesz kupić = kup, będziesz zadowolony.

A teraz do tego, co chyba miało być tematem całego tematu:

 

VTX 1800 - w tym budżecie raczej mało realny - zszedłbym do pojemności 1300.

+napęd wałem, którego nie trzeba przeglądać ;-)

+wersja retro ze szprychami

-cena

-jak dla mnie estetycznie jest po prostu paskudny, ale to rzecz gustu

 

DragStar/Vstar 1100

+znów wał

+cena - jak się uprzesz to rocznik 2004-2007 kupisz znacznie poniżej budżetu i sobie powoli doubierasz jak Ci się będzie żywcem podobało

-troszkę przestarzała już konstrukcja silnika, choć sprawdzona i bezawaryjna

Chyba najlepszy wybór w takim kryterium finansowym, bo można kupić coś naprawdę dobrego i w dobrym stanie, a jak szukasz motoru na kilka lat to Cie będzie gotować patrząc na wszystkie rysy, obicia, przepalone rude wydechy i cieknący olej.

 

Road Star 1600

+one są po prostu piękne w każdym calu jak na nieraz dekadowe egzemplarze

+- moc podobna do Vstara, ale oczywiście większy moment przy podobnym spalaniu

-pas napedowy - bardzo dobry, tłumi szarpnięcia przy zmianie biegów, przyspieszaniu, jednak regulacja naciągu co 4000.

- największy problem - ludziom się w du... poprzewracało i ceny nawet za bite egzemplarze lub w tragicznym stanie potrafią być kosmiczne.

 

Mam nadzieję, że choć odrobinę pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

też myślę że pojemność nie powinna być granicą...

ja ci polecam vtx 1300 to niezawodny motor z rozsądną mocą na początek... od doświadczenia ważniejszy jest rozum ;)

pojezdzisz sezon lub dwa i dokładnie będziesz wiedział czego potrzebujesz i co ci odpowiada...

a vtxa zawsze sprzedasz i to szybko w razie czego i nie stracisz na nim...

Edytowane przez vonito
a25154f5e50e2b58mc.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...