Skocz do zawartości

hayabusa wyciek plynu z chlodnicy....


alexz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam

mam maly problem moze ktos z WAS z wiekszym niz moje doswiadczeniem w tych kwestaich mi pomoze

mialem uszkodzona chldnice ktora zostala pospawana w specjalistycznym zakladzie i zostal w niej wymieniony korek wlewu w chlodnicy i z tego co pamietam to oryginal nie mial odpowietrznika bo takowy wychodzi jako rurka a w tym krku jest po srodku zaworek z ktorego jak sie silnik nagrzeje wycieka plyn delikatnie podczas jazdy a jak zaparkuje to splywa pare kropel i tu zaczynam szukac przyczyny czy wlalem za duzo plynu ktry musi sie wydstac z ukladu i wyciek ustapi?? czy ten zaworek caly czas bedie stwarzal problemy i lepiej go zakleic?? ale czy wtedy jak sie zagrzeje nei rozsadzi chlodnicy?? ;)

jesli ktos ma jakies sugestie jestem z gory wdzieczny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa z chłodnicami jest różna, są różne typy i różne typy chłodzenia silnika. Przypuszczam, że twoja hayabusa ma chlodzenie cisnieniowe i w układzie chlodzącym silnik jest podwyższone ciśnienie dzieki czemu ciesz wzre w wyższej temp niż 100C. W związku z tym powinien być gdzieś zawór bezpieczeństwa/ciśnieniowy. Sadzę że ten nowy korek ma zaworek ciśnieniowy, lub zwyczajną dziurkę przez ktora paruje płyn chłodzący, ale wtedy powinienneś zanotować jakieś problemy z chlodzenem silnika. Zresztą skoro piszesz, że oryginalny korek wlewu nie miła zaworka to ten zamiennik też nei pwowinien mieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyglada to tak:

jak silnik lapie temperature i jade to na owiewke kapnie kilka kropel plynu wlasnie przez ten zawor jak zaparkuje i zgasze silnik kapnie jezcze pare kropel

stary korek nie mial takiego spustu bo w "szyjce" chlodnicy jest dziurkai wezyk odpwietrzajacy zastanawia mnie tylko jedno bo alboo mam za duzo plynu w ukladzie i musi sie nadwyzka odparowac albo cos eni tak z droznoscia chlodnicy bo jesli on ma caly czas po nagrzaniu zrzucac to wkoncu zrzuci caly a co do zachwania sie temp to jest w normi na wsazniku trzyma ksiazkowa temp

zastanawiam sie jak t teraz zdiagnozowac??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gleby nie bylo....

dzis byl drugi dzien jezdzenia moim cudenkiem i jest extra a motorek kupilem juz taka chlodnica i przy naprawie gosc mi wspawal nowy korek wiec nei moge zalozyc starego bo bylzniszczony ;)

tak sie zastanawiam a jakby zakleic ten zawor na korku ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale jesli w "szyjce" ktora idzie do korka jest wyprowadzony wezykiem odpowietrznik to po zaklejeniu powinien nadmiar plynu wydostawac sie tamta droga bo moim laickim okiem patrzac ucieka korkiem bo poprostu ma blizej atamten odpowietrznik jest drozny korek ma standartowa konstrukcje ze sprezyna ktora w zaleznosci od ciesnienia wypuszcza plyn jedyna moja obawa to czy po zaklejeniu odpowietrznika w korku i nagrzaniu sie plynu fizycznie nei rozsadzi chlodnicy i stad moje pytanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...