alexz Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 witammam maly problem moze ktos z WAS z wiekszym niz moje doswiadczeniem w tych kwestaich mi pomozemialem uszkodzona chldnice ktora zostala pospawana w specjalistycznym zakladzie i zostal w niej wymieniony korek wlewu w chlodnicy i z tego co pamietam to oryginal nie mial odpowietrznika bo takowy wychodzi jako rurka a w tym krku jest po srodku zaworek z ktorego jak sie silnik nagrzeje wycieka plyn delikatnie podczas jazdy a jak zaparkuje to splywa pare kropel i tu zaczynam szukac przyczyny czy wlalem za duzo plynu ktry musi sie wydstac z ukladu i wyciek ustapi?? czy ten zaworek caly czas bedie stwarzal problemy i lepiej go zakleic?? ale czy wtedy jak sie zagrzeje nei rozsadzi chlodnicy?? ;) jesli ktos ma jakies sugestie jestem z gory wdzieczny :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 27 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2004 Sprawa z chłodnicami jest różna, są różne typy i różne typy chłodzenia silnika. Przypuszczam, że twoja hayabusa ma chlodzenie cisnieniowe i w układzie chlodzącym silnik jest podwyższone ciśnienie dzieki czemu ciesz wzre w wyższej temp niż 100C. W związku z tym powinien być gdzieś zawór bezpieczeństwa/ciśnieniowy. Sadzę że ten nowy korek ma zaworek ciśnieniowy, lub zwyczajną dziurkę przez ktora paruje płyn chłodzący, ale wtedy powinienneś zanotować jakieś problemy z chlodzenem silnika. Zresztą skoro piszesz, że oryginalny korek wlewu nie miła zaworka to ten zamiennik też nei pwowinien mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 wyglada to tak:jak silnik lapie temperature i jade to na owiewke kapnie kilka kropel plynu wlasnie przez ten zawor jak zaparkuje i zgasze silnik kapnie jezcze pare kropelstary korek nie mial takiego spustu bo w "szyjce" chlodnicy jest dziurkai wezyk odpwietrzajacy zastanawia mnie tylko jedno bo alboo mam za duzo plynu w ukladzie i musi sie nadwyzka odparowac albo cos eni tak z droznoscia chlodnicy bo jesli on ma caly czas po nagrzaniu zrzucac to wkoncu zrzuci caly a co do zachwania sie temp to jest w normi na wsazniku trzyma ksiazkowa temp zastanawiam sie jak t teraz zdiagnozowac?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 gleby nie bylo....dzis byl drugi dzien jezdzenia moim cudenkiem i jest extra a motorek kupilem juz taka chlodnica i przy naprawie gosc mi wspawal nowy korek wiec nei moge zalozyc starego bo bylzniszczony ;) tak sie zastanawiam a jakby zakleic ten zawor na korku ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexz Opublikowano 29 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2004 ale jesli w "szyjce" ktora idzie do korka jest wyprowadzony wezykiem odpowietrznik to po zaklejeniu powinien nadmiar plynu wydostawac sie tamta droga bo moim laickim okiem patrzac ucieka korkiem bo poprostu ma blizej atamten odpowietrznik jest drozny korek ma standartowa konstrukcje ze sprezyna ktora w zaleznosci od ciesnienia wypuszcza plyn jedyna moja obawa to czy po zaklejeniu odpowietrznika w korku i nagrzaniu sie plynu fizycznie nei rozsadzi chlodnicy i stad moje pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.