Bombatyka Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 Nie będę sie rozwodził ile godzin dni i miesięcy przy swojej sztuce spędziłem bo każdy sam wie jak ma...Mój problem polega na tym że lewy garnek przy prędkości jakieś 70h/godz nagle przestaje pracować i strzela z wydechu. Dodam że do tej prędkości i na wolnych pracuje równo i bez zastrzeżeń ale tylko jak ma przykręcone powietrze do około 1/3 przepustowości. Przy "odkręconym" powietrzu wchodzi na obroty ale tylko jak jest rozgrzany, zimny od razu zdycha a przy szybszej jezdzie problem nie znika. Świece obydwie czyste. Dodam że problem generalnie wziął się z nikąd jakieś trzy dni temu. Gdzieś jest problem z gaznikiem ,więc dzisiaj rozebrałem obydwa układy przepucowałem, ustawiłem na nowo. To samo. Jakieś sugestie oprócz dania na mszę albo podpalenia sprzętu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 4 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2012 Dodam że do tej prędkości i na wolnych pracuje równo i bez zastrzeżeń ale tylko jak ma przykręcone powietrze do około 1/3 przepustowości. Przy "odkręconym" powietrzu wchodzi na obroty ale tylko jak jest rozgrzany, zimny od razu zdycha a przy szybszej jezdzie problem nie znika. Świece obydwie czyste. Dodam że problem generalnie wziął się z nikąd jakieś trzy dni temu. Gdzieś jest problem z gaznikiem ,więc dzisiaj rozebrałem obydwa układy przepucowałem, ustawiłem na nowo. To samo. Jakieś sugestie oprócz dania na mszę albo podpalenia sprzętu?Ewidentnie wina gaźnika. Jesli swiece są czyste, to masz za małą przepustowość dyszy głównej lub zatkany kanał doprowadzający do niej paliwo. Możliwe też, że masz zbyt niski poziom paliwa i przy większych obrotach silnik dostaje go w niewystarczającej ilości. Po pierwsze po skontrolowaniu luzów zaworowych, sprawdź pozomy paliwa w obu gaźnikach ( odkręcasz kranik, nie używasz przelewaka, czekasz kilka minut, zakręcasz kranik i odkręcasz pokrywki komór pływaków. Suwmiarką lub prostym drucikiem mierzysz odległość od krawędzi komory do lustra. Jeśli w lewym jest mniej niż w prawym to musisz doprowadzić do wyrównania poziomów). Jak dojdziesz do ładu z tym punktem podnieś do góry iglicę w lewym gaźniku. Jak nie pomoże wstaw większą o 5 dyszę główną. Jeśli i to nie pomoże to musisz wymienić gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bombatyka Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Przepraszam za brak odzewu ale internet mi zdechł na kilka dni...Dzisiaj mam wolny dzionek i biore sie do roboty. Bardzo dziekuje za pomoc!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.