Skocz do zawartości

M-72 trace nadzieje...


Bombatyka
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie będę sie rozwodził ile godzin dni i miesięcy przy swojej sztuce spędziłem bo każdy sam wie jak ma...

Mój problem polega na tym że lewy garnek przy prędkości jakieś 70h/godz nagle przestaje pracować i strzela z wydechu. Dodam że do tej prędkości i na wolnych pracuje równo i bez zastrzeżeń ale tylko jak ma przykręcone powietrze do około 1/3 przepustowości. Przy "odkręconym" powietrzu wchodzi na obroty ale tylko jak jest rozgrzany, zimny od razu zdycha a przy szybszej jezdzie problem nie znika. Świece obydwie czyste. Dodam że problem generalnie wziął się z nikąd jakieś trzy dni temu. Gdzieś jest problem z gaznikiem ,więc dzisiaj rozebrałem obydwa układy przepucowałem, ustawiłem na nowo. To samo. Jakieś sugestie oprócz dania na mszę albo podpalenia sprzętu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam że do tej prędkości i na wolnych pracuje równo i bez zastrzeżeń ale tylko jak ma przykręcone powietrze do około 1/3 przepustowości. Przy "odkręconym" powietrzu wchodzi na obroty ale tylko jak jest rozgrzany, zimny od razu zdycha a przy szybszej jezdzie problem nie znika. Świece obydwie czyste. Dodam że problem generalnie wziął się z nikąd jakieś trzy dni temu. Gdzieś jest problem z gaznikiem ,więc dzisiaj rozebrałem obydwa układy przepucowałem, ustawiłem na nowo. To samo. Jakieś sugestie oprócz dania na mszę albo podpalenia sprzętu?

Ewidentnie wina gaźnika. Jesli swiece są czyste, to masz za małą przepustowość dyszy głównej lub zatkany kanał doprowadzający do niej paliwo. Możliwe też, że masz zbyt niski poziom paliwa i przy większych obrotach silnik dostaje go w niewystarczającej ilości. Po pierwsze po skontrolowaniu luzów zaworowych, sprawdź pozomy paliwa w obu gaźnikach ( odkręcasz kranik, nie używasz przelewaka, czekasz kilka minut, zakręcasz kranik i odkręcasz pokrywki komór pływaków. Suwmiarką lub prostym drucikiem mierzysz odległość od krawędzi komory do lustra. Jeśli w lewym jest mniej niż w prawym to musisz doprowadzić do wyrównania poziomów). Jak dojdziesz do ładu z tym punktem podnieś do góry iglicę w lewym gaźniku. Jak nie pomoże wstaw większą o 5 dyszę główną. Jeśli i to nie pomoże to musisz wymienić gaźnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...