Gość Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 O w tem tamacie mam podobnie jak Ty :) Znalazlem na Amerykanskich forach dokladny opis dagnostyki obydwóch sensorow CMP, CKP i modylu ECM :) Jak tylko przyjdzie mi miernik, ktory zamowilem w czwartek to pomierze rezystancje i voltarze,.... mam nadzieje ze w koncu cos konkretnego znajde. ........ .........nie bądź żyła i wklei te linki tutaj będą dla ludu :) może kto skorzysta i zaoszczędzi mu szukania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 3 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 No prosze... nie ma to jak własna inicjatywa.To poszukaj jeszcze opisu diagnostyki cewki do kompletu.Juz mam :) a linkow nie bardzo znajde bo nasciagalem duzo a potem przegladalem ale jak by co to pisac na maila to podesle pdf-y :) http://www.ehow.com/how_5935714_test-ignition-coils.htmltu mam jak sprawdzic cewke jak trafie jeszcze raz tamten link to wkleje http://www.hdtalking.comnapewno gdzies tutaj znalazlem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 5 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2012 hej RobertPx jak Ci tam idzie to usuwanie tej usterki,zlokalizowales to juz na 100% ? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 6 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2012 Zabralem sie za pomiary ale to nie takie easy... potrzeba do tego troche wiecej specjalistycznego sprzetu niz sie spodziewalem a ktory myslalem ze bede potrafil ominac. I pewnie sie da ale duzo z tym roboty.... i odpuscilem. przeswietlilem tylko kable i sa ok. Zauwazylem tez ze wilgosc nie wplywa specjalnie na zapalanie kontrolki (raczej sa to calkiem przypadkowe wybryki kontrolki) jak mi sie wczesniej wydawalo (moto stal pol dnia w pelnym sloncu po odpaleniu kontrolka zgasla, po 3 km zaswiecila sie i przez nastepne 5 km nie gasla , potem zgasla i 15 km nic) . Zasiegnolem rady miejscowego znachora od HD, nie jest specem od elektroniki i TC, raczej EVO i starsze ale ma duze doswiadzczenie, ma prawie 50 l i zyje z motocykli. Po 2 godzinnej rozmowie doszlismy do wniosku ze wszystkie objawy wskazuja na to ze jedno z uzwojen cewki szwankuje. Mysle ze to trafna diagnoza. Ja sprawdzilem jeszcze raz swiece ... ta przednia jest ladna a tylna calkiem czarna, czyli cos z nia nie tak. Gdyby byl to czytnik zaplonu to kulawił by raz na jeden raz na drugi baniak a ja zauwazylem ze tylko tylnu przerywa. Gdyby byl to modu to moto prawdopodobnie by nie odpalil wcale , chociaz tu dalej jest temat otwarty... poniewaz cewka jest na 3 piny swiadczy to o tym ze impuls idzie oddzielnie na przedni i oddzielnie na tylny cylinder w evo bylo 2 i iskra byla rownoczesnie na 2 swiecach mimo nie tego suwu. Wiec nie wykluczam na 100% modulu. Na wekendzie podjade do kumpla i sprobuje porzyczyc cewke do testow, napisze co z tego wyszlo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 9 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 "sprawdz ładowanie czy nie ma zbyt dużego prądu , potem cewkę , jak nie pomoże to moduł" to był mój pierwszy i jedyny post w tej sprawie ... a temat popłyną ... wydawało się ,ze nie będzie końca ;) ciśnie się powiedzonko "a nie mówiłem " ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 sorry ze taka dluga przerwa ale dopiero w teraz mialem czas podjaechac do kumpla... to nie cewka, założyłem od dajany i dalej to samo, niestety w dajnie jest inny moduł i tego nie moge sprawdzić..... kumpel mi jeszcze podpowiedzial że możliwe ze mam rozszczelnienie portek wiec dzisiaj rozebralem portki no i nie wiedac tam nic podejrzanego, przylgnie czyste uszczelki całe. Z racji tej rozbiórki przeglądnąłem gaźnik. Jest kilka czarnych zakopceń wewnątrz jak to ma miejsce kiedy moto strzela w gaźnik. Ale to chyba dla HD norma. Jedno co mnie zaniepokoiło to to że w komorze nad przepostnicą tam gdzie kondon ze sprężynką widoczne mocne czarne zakopcenie, A plstik trzymający kondona od spodu delikatnie nadtopiony (ok 1cm na krawędzi) naszczescie guma cała. Macie może jeszcze jakies sugestje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 kiedy moto strzela w gaźnik. Ale to chyba dla HD norma. RobertPx - nie norma, też tak kiedyś myślałem czytając tu i tam, gwarantuję Ci że jeśli wszystko jest szczelne niezależnie od utrzymywanych obrotów i biegu nie pyknie w filtr, mało tego, zjeżdżając z jakichkolwiek wzniesień nawet na większych obrotach rzędu 3000 4000 i ujmując całkowicie gaz nie ma jakichkolwiek pierdnięć z wydechu, jest tylko czysta praca, po 3 godzinkach jazdy leśnymi ścieżkami z różnymi obrotami (z premedytacją niskimi) stałymi itd. na wszystkich biegach daję Wam gwarancję że szczelny Harley nie strzela To nieprawda że gaźnikowy Harley strzela! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 RobertPx - nie norma, też tak kiedyś myślałem czytając tu i tam, gwarantuję Ci że jeśli wszystko jest szczelne niezależnie od utrzymywanych obrotów i biegu nie pyknie w filtr, mało tego, zjeżdżając z jakichkolwiek wzniesień nawet na większych obrotach rzędu 3000 4000 i ujmując całkowicie gaz nie ma jakichkolwiek pierdnięć z wydechu, jest tylko czysta praca, po 3 godzinkach jazdy leśnymi ścieżkami z różnymi obrotami (z premedytacją niskimi) stałymi itd. na wszystkich biegach daję Wam gwarancję że szczelny Harley nie strzela To nieprawda że gaźnikowy Harley strzela!Robert myslisz,ze tylko uszczelnienie,a wymiana dysz i ponowna regulacja(jak to mialo miejsce w Twoim przypadku),a moze to wszystko razem dalo taki efekt? Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 To nieprawda że gaźnikowy Harley strzela!Masz rację ,mam wtryskowca i potrafi sobie postrzelać z wydechu,zwłaszcza gdy hamuję silnikiem. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 inny motor, dosłownie jakbym wsiadł na inny motor, pisałem kiedyś że tłukł w wydech przy hamowaniu silnikiem, itd. nie ma tego i jestem cholernie zadowolony, aż się chce wolno jeździć, nie liczyłem że to wszystko da taki efekt, zmieniłem mu też świece ze screaming na irydowe denso, wyłagodniał i nabrał kultury prawie takiej jaką chciałem :biggrin: dla mnie wystarczy, BOMBA! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 29 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2012 No to co mi radzicie? Wymienic komplet uszczelniaczy na ssaniu? A co z gaznikiem? Jak by cos bylo z gaznikiem nie tak to chyba by oba baniaki kulawily a u mnie tylko tylny (przynajmniej tak mi sie wydaje) i rozszczelnienie tylnego kolektora by to tlumaczylo.... dostal by nieprawidlowa mieszanke i wtedy mogl by kichac a tym samym MAP sensor wlaczyc kontrolke. No i ta siweca na tylnym byla okopcona a na przednia ok. I jeszcze kwestia spalania .... byc moze ze faktycznie mam cos rozregulowane w gazniku .... jak powiedzialem kumplowi ze mi pali 5,5l na trasie to sie zdziwil i powiedzial ze powinin przynajmniej 6... jakie Wy macie spalanie? Nie mam żadnych Power commanderow ... wszystko salon. Te 5,5 l to 2 osoby ja i żona razem jakies 155kg obciazenia (z tego moje 100 :) ) trasa rzeszow - bieszczady (ostatni etap lekko górzysty) wiekszosc trasy ok 100-110 km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 RobertPx jak mu wymienisz uszczelki dolotu to na pewno się nie obrazi :wink:, jeśli Ci strzelał, ogólnie przejrzyj mu gaźnik dokładnie doszczelnij wydech jak trzeba, a to że Ci chodzi tak na drugim garze i pali się kontrolka to będzie przyczyna gdzie indziej leżała, szkoda tracić sezon za sezonemspadam do lasu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jery30 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 No to co mi radzicie? Wymienic komplet uszczelniaczy na ssaniu? A co z gaznikiem? Jak by cos bylo z gaznikiem nie tak to chyba by oba baniaki kulawily a u mnie tylko tylny (przynajmniej tak mi sie wydaje) i rozszczelnienie tylnego kolektora by to tlumaczylo.... dostal by nieprawidlowa mieszanke i wtedy mogl by kichac a tym samym MAP sensor wlaczyc kontrolke. No i ta siweca na tylnym byla okopcona a na przednia ok. I jeszcze kwestia spalania .... byc moze ze faktycznie mam cos rozregulowane w gazniku .... jak powiedzialem kumplowi ze mi pali 5,5l na trasie to sie zdziwil i powiedzial ze powinin przynajmniej 6... jakie Wy macie spalanie? Nie mam żadnych Power commanderow ... wszystko salon. Te 5,5 l to 2 osoby ja i żona razem jakies 155kg obciazenia (z tego moje 100 :) ) trasa rzeszow - bieszczady (ostatni etap lekko górzysty) wiekszosc trasy ok 100-110 km/h mam sensor w gazniowcu nie ma tu nic do rzeczy , check uruchomiłby tylko jak byłaby przerwa w kabelkach . jak wszystko sprawdziłeś to pozostaje moduł . a spalanie masz w normie , hd w trasie solo nawet schodzi do 5 i ponizej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 (edytowane) to nie byla cewka,tak myslalem od poczatkunie chce sie wychylac,ale przypomnialo mi sie,ze kiedys mialem podobny problem w Moto Guzzii wtedy byl to modul,kolega moj podobne objawy mial w Triumph i tez byl to modulchyba Jery30 ma racje mowiac,ze teraz kolej na moduljezeli wszystko inne zostalo juz sprawdzone?to prawda,ze niekrecone Harleye pala malo,znam to z autopsji,moj sport pali jak motorowerja tez wymienilem u siebie modul na Dynatekmoze moglbys sprawdzic modul,nie zakupujac innego ,dajac go komus do sprawdzenia, ktos kiedys wspominal w ktoryms z postow,ze jest taka mozliwosc,za jakas tam oplata(tylko nie pamietam gdzie)moze jest mozliwosc korekty(nie wiem jak to jest z fabrycznymi modulami HD)w innych moto wgrywaja na nowo mapy,czy istnieje taka mozliwosc w przypadku Twojego modulu,trzeba sie dowiedziec co,gdzie i za ilei czy jest to w ogole oplacalne,ja tez sie kiedys nad tym zastanawialem,ale w koncu zakupilem nowy modul.a tak z ciekawosci spytam,czy masz taki modul?http://www.ebay.com/itm/HARLEY-IGNITION-MODULE-ECM-PART-32478-99-EARLY-TWIN-CAM-BIG-TWIN-/330798362391?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item4d051e6f17&vxp=mtr Edytowane 30 Września 2012 przez harleyjunak Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 2 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Mój Moduł to 32568-00 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.