Skocz do zawartości

Kontrolka Engine TwinCam Heritage


Rekomendowane odpowiedzi

Racja dlatego mam dobrego kumpla-mechanika, niestety wyp..la do USA . Co do poważnych awarii moto, nie da się zdiagnozować jednoznacznie przyczyny nie widząc pacjenta. Co do rad dr. GOOGLE ta ja podchodzę raczej sceptycznie to tego typu rad i mądrości. Zawsze można otworzyć dział porad lekarskich, a jak ktoś się przekręci to wyślemy kondolencje :sad: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszesniej kto pytal o ladowanie i cisnienie w cylindrach no to pomierzylem :) ladowanie aku na wylaczonym silniku pokazuje 13V po odpaleniu okolo 14,5 V i nie specjalnie sie zmieniaja jak dodaje gazu. Apropos cisnienia to na obydwu cylindrach po rowno dokladnie 9 Bar , jedno i drugie wydaje sie byc OK :) Odnosnie czytnika zaplonu to wlasnie mialem ochote to przegladnac :) nie wiedzialem ze to sie nazywa czujnik Halla :) Tylko pytanie, bo w modelu 2000 sa dwa czytniki nie wiem po co ale dwa ... jeden pod prawa kapa pod malym okraglym dekielkiem a drugi obok wyjscia pradow z alternatora na przedniej czesci silnik. Mam sprawdzic oba? I po co dwa :) ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdzilem obydwa sensory, byly czyste ale przedmuchalem i zamontowalem spowrotem. Dotarlem tez do ich konektorow 2 i 3 pinowych ktore sa miedzy silnikiem i rama po prawej stronie. sprawdzilem wi wygladaja jak nowe jedno co mnie zastanawia to to ze w sa to zlaczki hermetyczne a w 3 pinowym byl olej wygladal na przepalony, na zwwnatrz i w okolicy wszystko suche ..... wyczyscilem poskladalem, odlapilem, kontrolka zgasla myslalem zw all OK, po przejechaniu 3 km zaswiecila i tak sobie swiecila przez nastepne 3-4 km potem zgasla . przejechalem jeszcze jakies 15 km i juz nie zaswiecila ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka moze Ci jeszcze zapalac sie na okolo 6 sek. i gasnac.

Jest to efekt zanotowanego i nie skasowanego błędu. Po okolo 20 poprawnych odpalach- zgasnie.

Oczywiscie jeżeli udało Ci się usunać usterke.

Wyglad na to ze dopadła Cię typowa przypadłosc silnikow TC. :rolleyes:

"Zaszumiony" czujnik CKP.

No nic- testuj dalej... jak długo? Hm... az uznasz że ufasz juz temu motorowi. :cool:

 

Odnosnie wtyczki- cosik mi się wydaje, ze sobie usunąłeś z wtyczki żel wypierajacy wilgoć. Moje gratulacje :laugh:

 

P.S.

harleyjunak- "kto to był ten Hall"- to było na fizyce w podstawówce lub średniej... byłeś na wagarach? czy co? :biggrin:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Halla_%28klasyczny%29

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podczas tej ostatniej jazdy tj jakies 20 pare km moment przed zapaleniem kontrolki przerwal na jakies pol sek. tzn przy predkosci ok 40 mil/h jakby odcielo prad. Nie strzelal poprostu przerwal, wtedy zaswiecila sie kontrolka i swiecila przez pare km ale przez ten czas nie odczuwalem zeby cos przerywalo czy bylo nie tak. Moc OK. Jesli chodzi o niepalenie ktoregos z cylindrow to jest najbardziej zauwazalne po odpaleniu. W tym wczorajszym przypadku odpalilem i jakis czas chodzil na bardzo niskich obrotak mysle ze jezeliby chociaz raz nie dostal iskry to by zgasl jednak tego nie zrobil. Wydawalo sie wszystko OK dopóki nie pojechalem. Przelozylem tez swiece tylna na przod a przednia na tyl ale wczoraj palil ladnie na wolnych obrotach wiec nie zaobserwowalem zeby przerywal i na ktorym cylindze

 

jazeli bylby to zel wypirajacy wode to bylby chyba w 2 wtyczkach a nie w jednej... druga byla calkiem sucha, no i nie wygladalo to na zel tylko na tylko jak przepalony olej , ale nie wiem na pewno. Powiedz prosze cos wicej na temat tego "zaszumionego" czujnika CKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka moze Ci jeszcze zapalac sie na okolo 6 sek. i gasnac.

Jest to efekt zanotowanego i nie skasowanego błędu. Po okolo 20 poprawnych odpalach- zgasnie.

Oczywiscie jeżeli udało Ci się usunać usterke.

Wyglad na to ze dopadła Cię typowa przypadłosc silnikow TC. :rolleyes:

"Zaszumiony" czujnik CKP.

No nic- testuj dalej... jak długo? Hm... az uznasz że ufasz juz temu motorowi. :cool:

 

Odnosnie wtyczki- cosik mi się wydaje, ze sobie usunąłeś z wtyczki żel wypierajacy wilgoć. Moje gratulacje :laugh:

 

P.S.

harleyjunak- "kto to był ten Hall"- to było na fizyce w podstawówce lub średniej... byłeś na wagarach? czy co? :biggrin:

http://pl.wikipedia....%28klasyczny%29

gdybym chociaz z raz w zyciu zmontowal jakas flaszke,albo odpalil jakas lufke z tym gosciem,to moze bym go pamietal

a tak powaznie to podstawowke skonczylem dosc dawno i zapomnialem co nieco przez ten czas

mam problemy z pamiecia na co dzien,a co dopiero gdy chodzi o tak odlegle sprawy

czlowiek sie starzeje niestety ;)

TYPE O NEGATIVE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty masz problemy z pamięcią to jeszcze nic, ja mam problemy ze zrozumieniem tego co do mnie żona mówi, zrób to zrób tamto ku..... w ogóle nie rozumiem co mówi a o pamięci już nie wspomnę :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O w tem tamacie mam podobnie jak Ty :)

 

Znalazlem na Amerykanskich forach dokladny opis dagnostyki obydwóch sensorow CMP, CKP i modylu ECM :) Jak tylko przyjdzie mi miernik, ktory zamowilem w czwartek to pomierze rezystancje i voltarze,.... mam nadzieje ze w koncu cos konkretnego znajde. ........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...